هم اندیشی روحانیون سپاه و نیروی انتظامی

نشست هم اندیشی روحانیون شاغل سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۱۷۲۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه هم اندیشی روحانیون شاغل در نیروی انتظامی و سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه همایش نکوداشت نماز و تجلیل از خادمین نماز نیروهای نظامی و انتظامی استان در تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با تشکر از عوامل برگزاری این همایش و تقدیر از نقش خادمان اقامه نمازهای جماعت و منزلت نماز در نیروهای اظهار کرد: همفکری و برگزاری جلسه هیئت اندیشه ورز مشترک در نیروهای مسلح باعث برگزاری باشکوه تر برنامه های معنوی و تقویت بنیه اعتقادی کارکنان می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، در ادامه از نقش فرماندهان نظامی و انتظامی، که همگام و همراه با مسئولین عقیدتی سیاسی و نمایندگی ولی فقیه در نیروهای مسلح در برپایی برنامه های نمازهای باشکوه جماعت هستند تقدیر کرد.

وی، همچنین با اشاره به حوادث اخیر در کشور و اعتراضات مردمی به بحث گرانی بنزین، از هوشیاری نیروهای انتظامی و سپاه در تأمین امنیت سطح استان و شهرستان ها تشکر کرد.

  این مقام مسئول در ادامه خواستار برگزاری یک جلسه مشترک ویژه روحانیون شاغل سپاه و نیروی انتظامی با حضور نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه محترم شهرکرد شد.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه با تشکر از دست اندرکاران برگزاری همایش نکوداشت نماز و تجلیل از خادمین نماز نیروهای نظامی و انتظامی استان، به حوادث اخیر اشاره کرد و سناریوهای از قبل طراحی شده دشمنان انقلاب برای موج سواری از اعتراضات مردمی را تشریح کرد.

حجت الاسلام والمسلمین دهقان، رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری را راهگشای عبور از فتنه جدید دانست و گفت: وظیفه ما ولایت پذیری است و الان در حال آزمون بزرگ دیگری هستیم که آیا ولایت پذیری داریم یا نه؟

وی، داشتن تابعیت کشورهای خارجی و بیگانه، داشتن تجهیزات خاص تخریب، ورود چندلایه به میدان اغتشاش و تخریب اموال عمومی و بیت المال را از دلایل طراحی دشمنان انقلاب برای حوادث اخیر کشور برشمرد و  افزود: باید مواظب باشیم از این آزمون ها سربلند بیرون بیاییم و شیاطین در کمین نشسته را شکست دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار