مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان البرز در حرکتی خودجوش علیه فتنه‌گران و اغتشاشگران به پا خاستند و در یک اجتماع باشکوه صحنه‌ تماشایی از حماسه بصیرت رقم زدند.
کد خبر: ۹۱۹۱۷۲۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، «30 آبان» هم یک روز تماشایی در تقویم جمهوری اسلامی شد، روزی که بصیرت مردم ایران کوچک در حمایت از بیانات مقام معظم رهبری، امنیت و اقتدار انقلاب اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد، مردم ولایتمدار استان البرز صبح امروز در اجتماع باشکوه مصلی کرج نشان دادند که دستاوردهای انقلاب اسلامی را با احدی معامله نمی‌کنند و اقدام خرابکارانه اغتشاشگران را که به بهانه گران شدن بنزین منجر به آشوب در برخی از نقاط کشور شد را بر نمی‌تابند و هرگز اجازه سوءاستفاده به دشمنان و بدخواهان این نظام نمی‌دهند.

«حماسه بیعت با ولایت» و «مطالبه از دولت» توسط این ملت؛ زنگ بیدارباش برای کسانی است که همگان متوجه باشند عمارهای انقلاب اسلامی هنوز زنده‌اند و دستاوردهای نظام دینی چیزی نیست که بخواهند آن را با کسی معامله کنند؛ پیام اجتماع امروز این است که حساب فتنه‌گران و اغتشاشگران با ملت ایران جداست.

مردم ولایتمدار کرج با شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «ملت ما بیدار است از فتنه‌گر بیزار است»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، در این اجتماع حضور یافتند تا اعلام انزجار از اقدام اغتشاشگران و حامیان خارجی آنها کنند و بار دیگر نشان دهند دل در گرو این انقلاب دارند.

مردم آمدند تا از دولتمردان دولت تدبیر و امید بخواهند که بی‌خیال مطالبات مردم نباشد و برای رفع مشکلات جامعه کار اساسی کنند.

 

در ادامه تصاویری از تجمع و راهپیمایی مردم ولایت‌مدار کرج را مشاهده می‌کنیم:

ارسال نظرات
پر بیننده ها