حجت الاسلام کرمانی امام جمعه شهرستان بردسیر ضمن تبریک هفته بسیج گفت: فرمان تاسیس بسیج که به فرمان امام خمینی (ره) بود فراتر از یک فرمان عادی و از سوی یک انسان عادی باشد بلکه یک فرمان الهی و از سوی انسانی الهی بود.
کد خبر: ۹۱۹۱۷۲۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳

صبح امروز پنجشنبه (30آبان ماه) سرهنگ پاسدار صمد ایمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسیر به همراه پاسداران و بسیجیان شهرستان بردسیر به مناسبت آغاز هفته بسیج با حجت الاسلام کرمانی امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

حجت الاسلام کرمانی امام جمعه شهرستان بردسیر در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج گفت: فرمان تاسیس بسیج که به فرمان امام خمینی (ره) بود فراتر از یک فرمان عادی و از سوی یک انسان عادی باشد بلکه یک فرمان الهی و از سوی انسانی الهی بود و کسی هم باورش نمی شد که بسیج ماندگار شود و ملی و بین المللی شود و سایر کشور های اسلامی نیز از این ابتکار امام راحل الگو برداری کنند و باعث نشر فرهنگ اسلامی و انقلابی شود و به حمد اله و به خواست خداوند متعال این امر میسر شد و امروز بسیج نیروی کارآمدی برای همه ی میدان های سخت و حساس کشور شده است. وی افزود: بسیج گسترده تر از آن است که محدود به برخی افراد شود بلکه همه آنهایی که دلشان در گرو اسلام و انقلاب است نیز بسیجی هستند. وی ادامه داد: ما باید تلاش کنیم تا فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه پررنگ تر شود تا موجبات پیشرفت نظام اسلامی فراهم شود. وی خطاب به بسیجیان حاضر در جلسه گفت: عموم جامعه به اعمال و رفتار بسیجیان توجه می کنند و و اگر ما بسیجیان در عمل و رفتار روحیه بسیجی را حفظ کنیم آنها هم به بسیج علاقه مند می شوند و فرزندانشان را به شرکت در فعالیت های بسیج ترغیب می کنند و به بسیج به عنوان یک ملجا و پناهگاه نگاه می کنند که به حمداله نیز همینگونه نیز هست، وی در آخر تاکید کرد: حضرت امام (ره) تاسیس بسیج را فقط برای زمان جنگ تاسیس نکرد بلکه برای تمام میدان های حساس کشور این تدبیر حکیمانه را اندیشیدند.

ارسال نظرات