خبرهای داغ:
استاندار قزوین گفت: امام بسیج را ساخت که کل ملت را در برگرفت و بیست میلیون بسیجی تحقق تفکر امام بود که با وحدتی دلنشین در کنار یکدیگر افتخار آفریدند و بسیج هنر بزرگ امام بود.
کد خبر: ۹۱۹۱۷۳۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴

ه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین در گردهمایی فرماندهان بسیج دانش آموزی ضمن تبریک هفته بسیج بیان کرد: جمهوری اسلامی نظامی مبتنی بر رای و حضور مشارکت مردم است و پایه آن ارزش های دینی و اعتقادات برخواسته از دین است.

وی گفت: یکی از رموز موفقیت انقلاب، اتکا به مردم و محور قرار گرفتن ارزش هاست و هفته بسیج یادآور این دو محور است.

استاندار قزوین اظهار کرد: شجاعت بسیج در جبهه بی نظیر بود و اعتقاد و باوری که بین قلب او و خدا ایجاد شده بود او را یک مجاهد جسور کرده بود آنچنان که با تمام وجود هستی خود را در طبق اخلاق قرار می داد.

جمالی پور عنوان کرد: بسیج ظرفیت بزرگی برای دفاع از مرز و شرف کشور بود و افتخارات بزرگی را رقم زد. آن روز بسیجی یک جریان و جناح نبود، بلکه یک ملت بود طوری که از هر قشر و طبقه و از هر قومیتی در آن حضور داشتند و متحد و منسجم در یک خط دین و شرف و وطن به فرمان یک رهبر واحد بودند.

وی افزود: امام بسیج را ساخت که کل ملت را در برگرفت و بیست میلیون بسیجی تحقق تفکر امام بود که با وحدتی دلنشین در کنار یکدیگر افتخار آفریدند و بسیج هنر بزرگ امام بود.

استاندار قزوین تصریح کرد: امروز دشمنان جمهوری اسلامی همه عیان هستند و از اینکه بگویند هدفشان سقوط جمهوری اسلامی است، هیچ ابایی ندارند. امروز بخاطر تفکر استقلال طلبی و زیر بار ذلت نرفتن ایرانیان، می خواهند جمهوری اسلامی را ساقط کنند.

جمالی پور اضافه کرد: جمهوری اسلامی با ظرفیت شما دانش آموزان، می تواند توطئه های دشمن را نابود کند که باید با اتحاد و انسجام و وحدت در کنار یکدیگر قرار گیرید همچنان که رمز پیروزی ما در گذشته، وحدت بود.

وی ادامه داد: در جریان افزایش قیمت سوخت، همه شاهد بودیم که تدبیر رهبری، مانند آب روی آتش بود که مانع تفرقه شد. اگر می خواهیم در مقابل دشمنی که هر روز مجهزتر می شود و به امید ناامیدی مردم و درگیری مسوولان هر روز توطئه ای می چیند، باید باهم منسجم شده و مرگ بر گفتن های ما نسبت به هم تبدیل به درود برهم شود چرا که این امر روزنه ای است برای دشمن چرا که هرجا که تفرقه ای ایجاد شد دشمن وارد شد.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: راز دشمن شناسی هوشیاری و بصیرت ماست. امروز آنچه جمهوری اسلامی را می تواند در مقابل توطئه های پیچیده دشمن پیروز کند بردباری و پشت هم ایستادن است اما اینها به معنای نقد نکردن از ضعف مدیریت نیست. فرق نقد سالم و کارشناسی منعدانه، این است نقد کارشناسی در سایه اتحاد و نقد منعدانه در سایه دشمنی ایجاد می شود.

مقام ارشد اجرایی استان بیان کرد: امروز هنر ما باید این باشد که ظرفیت هایی که برای دشمن ایجاد می شود را تبدیل به فرصت کنیم. منافعمان در گرو وحدت ماست.اگر پیرو رهبری هستیم باید متحد باشیم.

جمالی پور گفت: شما فرماندهان مبارزه با معظل اجتماعی هستید. دشمنان به دنبال ایجاد فضایی متشنج برای جوانان هستند و شما بسیجیان در صف مقدم انقلاب باید مراقب باشید. شما باید محور جذب باشید چرا که در جنگ سخت فرهنگی دشمن، شما امید و سربازان کشور هستید.

 

1010/گ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها