جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج در بردسکن برگزار شد

جلسه ستاد هفته بسیج با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن، فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج خواهر و برادر و مسئولین قسمت‌ها و اقشار و کانون‌ها برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۱۷۳۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ ۲ پاسدار علی پورمحمد مسئول فرهنگی هنری و دبیر برنامه‌های هفته بسیج در این باره گفت: بولتن برنامه‌های هفته بسیج به فرمانداری شهرستان و متعاقبا در سایت دولت ارسال گردیده است.
 
پورمحمد نشست‌های سیاسی و بصیرتی، اردو‌های جهادی، عطرافشانی گلزار شهدا در سه بخش بردسکن، انابد و شهرآباد، حضور گسترده بسیجیان در نمازجمعه، برگزاری نمایشگاه کتاب، نمایش فیلم مسجدی همزمان با نماز مغرب و عشاء، دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، ویزیت رایگان پزشکی را از جمله برنامه‌های هفته بسیج امسال ذکر کرد.
 
دبیر برنامه‌های هفته بسیج ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن همچنین افتخار محله آبروی کوچه در بخش‌های انابد و شهرآباد، سرکشی از پیشکسوتان بسیج، جلسه توجیهی هیات امنای صندوق قرض الحسنه بسیجیان، افتتاحیه درمکانگاه نبوت، جشن چهل سالگی بسیج، همایش بسیجیان دیروز جوانان امروز را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.
 
مسئول فرهنگی هنری سپاه ناحیه بردسکن همایش شکوه مقاومت در مصلی نمازجمعه را که با حضور گسترده مردم و مخصوصا بسیجیان و با حضور سخنران استانی را اوج برنامه‌های هفته بسیج نامید که در آخرین روز از هفته بسیج برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها