فرمانده سپاه درگز از اجرای بیش از یکصد عنوان برنامه در طول هفته بسیج در شهرستان درگز خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۱۷۴۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار محمد رضا غفاری در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز هفته بسیج اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، ناحیه مقاومت بسیج درگز اجرای ۱۱۲ عنوان برنامه را در سطح ناحیه، حوزه‌ها و پایگاه‌های شهرستان در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت هفته بسیج و برگزاری هرچه باشکوه‌تر آن افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری نشست‌های بصیرتی، غبار روبی گلزار شهدا و تجلیل از فرماندهان و بسیجیان نمونه شهرستان از جمله برنامه‌های محوری در طول هفته بسیج است.

سرهنگ غفاری با اشاره به شعار محوری "بسیج ۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت" افزود: وزیت رایگان، سرکشی و بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج، بازدید از کارگاه‌های تولیدی و اعزام تیم‌های پزشکی تخصصی به مناطق محروم از دیگر برنامه‌های این هفته می‌باشد.

فرمانده سپاه درگز با اشاره به تجمع بزرگ بسیجیان در همایش میقات صالحین گفت: مراسم بزرگ میقات صالحین روز جمعه با حضور یکپارچه بسیجیان به همراه میز خدمت مسئولین و ویزیت رایگان بسیج جامعه پزشکی در مصلی الغدیر برگزار خواهد شد.

غفاری با اشاره به اهمیت معنویت، بصیرت و امنیت در بسیج افزود: برگزاری محافل انس با قرآن کریم، برگزاری حلقات صالحین، نشست‌های بصیرتی و گشت‌های عملیاتی از دیگر برنامه‌های این هفته می‌باشد.

وی در پایان به دیگر برنامه‌های اجرایی حوزه‌های مقاومت بسیج در طول هفته خبر داد و افزود: برگزاری برنامه‌های فرهنگی همچون شب شعر، نمایشگاه عکس، نمایش فیلم و کلیپ ویژه این ایام و برگزاری مسابقات ورزشی همچون دارت، طناب کشی، تیر اندازی و فوتسال و والیبال و ... از دیگر برنامه‌های متنوع برای بسیجیان در طول هفته بسیج می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها