فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسرخبر داد:

اجرای ۵۹۳ برنامه در هفته بسیج بابلسر / از برپایی بازارچه و برگزاری مسابقات ورزشی تا اکران اختصاصی فیلم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر از اجرای ۵۹۳ برنامه در هفته بسیج شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۱۷۵۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سیدمصطفی موسوی‌نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر در نشست خبری با خبرنگاران  ضمن گرامیداشت آغاز چل سالگی بسیج و فرارسیدن هفته بسیج، از اجرای ۵۹۳ برنامه در هفته بسیج شهرستان خبر داد و اعلام کرد:برگزاری ۶ یادواره بزرگ شهدا، ۶۹  برنامه مسابقات ورزشی و بومی محلی، افتتاح یک پایگاه مقاومت بسیج، ۵ طرح محرومیت‌زدایی با حضور گروه‌های جهادی، برپایی ۳ بازارچه، راه اندازی ۹ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، برگزاری ۱۵۲ نشست بصیرتی و فرهنگی و ۱۵۱ دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه‌های مهم این هفته است.

 موسوی‌نژاد با اشاره به دستاورد‌های علمی، هنری و فرهنگی بسیج گفت:۱۳ نمایشگاه هم در این رابطه در سطح بابلسر برپا خواهد شد.

فرمانده سپاه بابلسر از افتتاح نمایشگاه دائمی دفاع مقدس و اکران اختصاصی فیلم سردار شهید ذوالفقاری هم خبر داد و خاطر نشان کرد: اجتماع چندین هزار نفری بسیجیان در پنجم آذر از شاخص‌ترین برنامه‌های هفته بسیج است.

موسوی نژاد در پایان  بسیج  را فرزند انقلاب اسلامی خواند وتاکید کرد که بسیج مفتخر است جشن ۴۰ سالگی تاسیس خود را با هدف حفظ دستاورد‌های بزرگ انقلاب و تلاش برای پیاده‌سازی گام دوم انقلاب اسلامی برگزار کند.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار