خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

هدایت های مقام معظم رهبری، مانع ایجاد جنگ داخلی شد

حجت الاسلام معبودی گفت: اگر مقام معظم رهبری از این طرح حمایت نمی کردند مطمئنا دو قطبی شدن در جامعه ایجاد می شد و این دو قطبی شدن جامعه به هم ریختن شیرازه داخلی جامعه و جنگ داخلی را به همراه داشت.
کد خبر: ۹۱۹۱۷۶۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام علی معبودی در گردهمایی فرماندهان سپاه دانش آموزی که در سالن شهید امامی استانداری برگزار شد بیان کرد: در روزهای اخیر شاهد حوادثی بودیم و ابهاماتی در ذهن مردم ایجاد شد. این حوادث فتنه ای پیچیده، خطرناک و طراحی شده بود و کدهای موجود نشان می دهد که این فتنه همزمان با افزایش قیمت بنزین، از پیش طراحی شده و به دنبال ایجاد فرصتی برای فتنه انگیزی بودند.

وی گفت: ورود ایشان به این بحث و سخنان ایشان در خصوص فتنه، مانند ریخته شدن آب بر روی آتش بود.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: اگر مقام معظم رهبری از این طرح حمایت نمی کردند مطمئنا دو قطبی شدن در جامعه ایجاد می شد و این دو قطبی شدن جامعه به هم ریختن شیرازه داخلی جامعه و جنگ داخلی را به همراه داشت.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: دلیل این امر اساسا افزایش قیمت بنزین بود که اگر به درستی مردم توجیه می شدند و مقدمات را انجام می دادند به نفع قشر کم درآم بود.

وی افزود: اما افزایش قیمت بنزین قطعا به نفع مردم و به ضرر ثروتنمندان است. امروز یکی از معضلات مهم کشور بحث قاچاق بنزین است. زیرا بنزین در کشور ما ارزان است و ما دومین کشور ارزان بنزین در منطقه هستیم و هزینه هنگفتی بابت قاچاق نشدن بنزین به همسایگان می دهیم و رزمندگان ما در مرزها جهت حفظ این سرمایه های ملی، از جان خود مایه گذاشته اند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اهداف دشمن از ایجاد فتنه در کشور تصریح کرد: اولا این فتنه نشان داد که برخی آماده طراحی عملیاتی بودند و آتش زدن اموال عمومی، هجوم به مراکز نظامی، حمله به مراکز حوزه علمیه، آتش زدن کتابخانه جزو اولین کدهای دشمن در طراحی عملیاتی این فتنه بود.

وی اضافه کرد: کد دوم این بود که اینها به صورت گروه های 10 و 15 نفره به برخی مناطق شهرها از جمله 150 نقطه کرج و دسته های مجهز به 100 نقطه در شیراز حمله کردند که نشانگر تدبیر و آمادگی از قبل بود. این یک کودتا بود که با هدایت مقام معظم رهبری خنثی شد.

حجت السلام معبودی بیان کرد: حضور سفیران آلمان، فرانس و انگلیس در منزل یک افرد ملبس به لباس روحانیت، که یک روحانی قلابی است حضور یافته و با خود مترجمی از سوی خود می برند تا به مردم القا کنند که علمای عظمای علمیه با تجزیه ایران موافقند و این امر نشان دهنده آمادگی آنها از قبل می باشد.

وی ادامه داد: شعارهایی داده شد که سران آمریکایی آن را بارها بیان کردند که فلسطین را رها کن، فکری به حال ما کن که معنای آن رهایی منطقه از سوی ایران جهت دست اندازی امریکا به منطقه است. حضور مستمر شبکه نفاق و سلطنت طلب که در این جریان بودند و دستگیری یک خانم در این جریانات در قزوین که اقدام به فحاشی کرد و مشخص شد که وی از سوی همین شبکه ها از کشور سوئد تامین می شد.

حجت الاسلام معبودی اضافه کرد: سازماندهی اراذل و اوباش با نقشه قبلی که تخریب و آتش زدن اماکن عمومی و خصوصی وظیفه آنها بود و این یک فتنه بسیار خطرناک بود. در کنار تمام این امور حضور تمام قد شبکه های ضد انقلاب و فضای مجازی که در اختیار دولت آمریکا بود، نشان داد که همه پای کار آمدند تا ملت ایران را شکست دهند.

وی بیان کرد: این امر یک داستان عادی نیست. بلکه گرانی بنزین بهانه ای برای عیان شدن این فتنه بود. اینها به دنبا ناامنی و برهم ریختن امنیت کشور بودند و این جریانی بسیار خطرناک و ویرانگر بوده است.

 

1010/گ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار