خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه «راهیان نور بهترین کار برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های آینده است»، یادآور شد: انصافاً راهیان نور محل آموزش و کلاس درس است. همچنین راویانی هم که بدون تحریف در یادمان‌ها جنگ را برای بقیه تعریف می‌کنند، بسیار کارساز هستند.
کد خبر: ۹۱۹۱۷۷۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم در اختتامیه نخستین جشنواره استانی «ره‌آورد سرزمین نور» آذربایجان شرقی، گفت: خیلی‌ها را من به شخصه دیده‌ام که در این یادمان‌ها متوحل شدند و به همین خاطر است که معتقدم هر چقدر در راهیان نور هزینه شود، سرمایه‌گذاری است». هر چقدر که جوانان با این فرهنگ بیشتر آشنا شوند، در مقابل توطئه‌های دشمن بیمه خواهند شد.
وی در ادامه به بررسی ویژگی‌های یک بسیجی پرداخت و خاطرنشان کرد: بسیج، تفکری فراسازمانی و فرامرزی است. بسیجی، سیاسی است، اما سیاست زده نیست. یک بسیجی باید آگاه‌ترین فرد به مسائل سیاسی باشد. بسیجی مجاهد است، اما افراطی و بی‌انضباط نیست. بسیجی متدین است، اما خرافی نیست. بسیجی طرفدار است، اما علم زده نیست. بسیجی آبادگر دنیاست، اما اهل دنیا و ریاکار نیست.
حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: تفکر بسیجی مرهون امام خمینی(ره) است که پدر و مهلم این تفکر در عصر جدید به شمار می‌رود. انتظار جامعه انقلابی از بسیج این است که باید به تذکرات مقام معظم رهبری عنایت داشته و اخلاق و عمل را در کار خود فراموش نکند.
وی در ادامه با اشاره به سالروز آزادسازی سوسنگرد، اظهار داشت: امام راحل در تنها در ماجرای شکست حصر آبادان و سوسنگرد از کلمه «باید» استفاده کرده، اما در سونگرد کلمه «فردا» را هم به آن افزوده و فرموده است که «سوسنگرد باید تا فردا آزاد شود».
حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: شهید تجلایی، لشکر همیشه پیروز عاشورا و آیت‌الله مدنی نقش بی‌بدیلی در آزادسازی سوسنگرد داشتند. همچنین نقش مقام معظم رهبری در این جریان بسیار چشمگیر بود که به همراه شهید چمران در سوسنگرد حاضر شده بودند.نقش ارتش، سپاه، جهاد، عشایر منطقه و مخصوصاً شهید تجلایی یک نقش ممتاز در آزادسازی سوسنگرد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها