خبرهای داغ:
یکی از مسئولان سپاه میانه:

امروز بسیج الگوی راستین ولایت مداری است

یکی از مسئولان سپاه میانه بسیج را نیروی ایجاد شده و پرورش یافته به دست ولایت و پیرو خط رهبری عنوان کرد و گفت: امروز بسیج الگوی راستین ولایت مداری است.
کد خبر: ۹۱۹۱۷۸۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی در دیدار با امام جمعه این شهرستان به مناسبت هفته بسیح، یوسف روحی با اشاره به دستاوردها و کارکردهای بی نظیر بسیج از ابتدای تشکیل تا کنون، اظهار کرد: در تمامی مقاطع حساس و مورد لزوم کشور و انقلاب، بسیج آستین بالا زده، وارد صحنه شده و تمامی اهداف انقلاب از تشکیل این نهاد مقدس را محقق کرده است.
وی با بیان اینکه مسیر حرکت بسیج مسیری راست و صواب است، تقوا، بندگی، غیرت و ایستادگی حول محور ولایت را از شاخصه های بارز بسیج عنوان کرد.
رئیس بازرسی سپاه میانه در ادامه با تشریح برنامه های سپاه میانه در طول هفته بسیج، از اجرای ده ها عنوان برنامه متنوع بر داد و برپایی میز خدمت و افتتاح خانه های محروم، برگزاری یادواره های شهدا و نشست های بصیرتی، اجرای حماسه شکوه و پایداری و همایشات گرامیداشت ایام را از مهمترین برنامه های این هفته برشمرد.
وی تصریح کرد: اجرای این برنامه ها مستلزم وفاق، وحدت و یکدلی بین بسیج، ادارات و مردم است.
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، جمعی از کارکنان و بسیجیان سپاه میانه به همراه جمعی از مسئولان ادارات با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها