نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین دولتی در این خصوص قول های زیادی در تلویزیون به مردم داده اند که هیچ گونه افزایش قمیتی صورت نگیرد اما سابقه دولت نشان داده که این دولت به وعده های خود عمل نخواهد کرد اما امیدواریم که در این خصوص به مردم دروغ نگویند
کد خبر: ۹۱۹۱۸۴۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح سهمیه‌بندی بنزین گفت: هم‌اکنون نگرانی‌ها در خصوص افزایش قیمت سایر کالاها به‌واسطه سهمیه‌بندی بنزین در بین مردم وجود دارد.

وی با تأکید بر اینکه در شرایط موجود دولت باید نظارت بیشتری بر قیمت اجناس داشته باشد تا افراد سودجو نتوانند از این فرصت برای افزایش قیمت‌ها استفاده کنند. اظهار کرد: نمایندگان مجلس موضوع نظارت بر بازار را با جدیت از دولت طلب خواهند کرد البته قرار است کمیسیون های مجلس هم جدی تر وعده های طرح را پیگیری کنند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: افزایش قیمت بنزین موجب می شود برای رفت و آمد مردم همچنین تردد معلمان غیربومی، کارمندان شهرستانی و سرویس های دانش آموزی سختی هایی ایجاد شود که در این خصوص قرار شد با مسئولین ذیربط گفتگو انجام شود و راه کارهای جدی تر در این خصوص ارائه دهند.

 نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس با تأکید بر اینکه امروز مردم نگران هستند که آیا دولت به وعده های خود عمل می کند یا خیر، افزود: نمایندگان مجلس نظارت های لازم را خواهند داشت تا دولت وعده های را که در راستای سهمیه بندی بنزین داده است را عملیاتی کند چراکه خود آقای رئیس جمهور بارها اذعان داشته اند که کسانی که قول می دهند نباید خلاف آن عمل کنند.

سلیمی خاطرنشان کرد: در صورت هرگونه کوتاهی دولت در خصوص وعده های داده شده در خصوص سهمیه بندی بنزین طرح سؤال و استیضاح رئیس‌جمهور را پیگیری می‌کنیم و قطعاً در صورت هرگونه تخطی آن را با قید فوری عملیاتی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات