بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان :
بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه و مخاصمه با بیدادگران و نام طوفانی آن، حجم پوشالی سکوت و سازش را به فریاد عصیانگر علیه زورمداران تاریخ مبدل کرد.
کد خبر: ۹۱۹۱۸۹۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سازمان بسیج جامعه زنان سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد در این بیانیه آمده است:

بسیج نماد اقتدار، مقاومت و بصیرت ملی است که همواره در مقاطع حساس و سخت با خنثی سازی توطئه‌های فرا روی کشور، در همه ابعاد مختلف اعم از فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و نظامی، گام‌های راهبردی تعین کننده و اثرگذاری را در مسیر حفاظت و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشرفت و تعالی انقلاب و میهن اسلامی برداشته است.
فرهنگ و تفکر بسیجی که امروز فراتر از جغرافیای کشورمان در عرصه‌های ظهور مقاومت اسلامی منطقه تبلور پیدا کرده است منجر به تغیر معادلات و موازنه نبرد به نفع جبهه ضد صهیونیستی و مقاومت ضد تروریسم شده است به گونه‌ای که روند تحولات میدانی در مقابل کشور‌های عراق و سوریه با تروریست‌های تکفیری، دستاورد‌های سترگی را برای ارتش و نیرو‌های مردمی آنان به ارمغان آورده است.
تردیدی نیست عملیات روانی و هجمه‌ای رسانه‌ای و تبلیغاتی جبهه دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی علیه بسیج، درحقیقت ناشی از موفقیت، صلاحیت، بالندگی و نقش آفرینی تعین کننده بسیجیان در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب و کشور به ویژه در عرصه مقابله با توطئه‌ها و فتنه‌های زنجیره‌ای آنان است که بحمدالله با هوشمندی و بصیرت ملت فهیم ایران اسلامی، عقیم و ناکارآمد واقع شده است.
بسیج به پشتوانه تجارب ارزشمند و سرنوشت ساز خود در عرصه‌های مختلف و نیر اتصال به اقیانوس بیکرانه ملت ایران با تبعیت از فرامین و رهنمود‌های مقام عظمای ولایت حضرت ایت الله العظمی امام خامنه‌ای همچنان هوشمندانه در صحنه‌های مقابله با تهدیدات با تهدیدات متنوع دشمنی ومجاهدت در راه پیشرفت، سربلندی و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در بین آزادیخواهان و مستضعفان جهان در زمینه‌های مختلف مهیا و آماده است.
بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه و مخاصمه با بیدادگران و نام طوفانی آن، حجم پوشالی سکوت و سازش را به فریاد عصیانگر علیه زورمداران تاریخ مبدل کرد. امروز به برکت خون‌های پاک بسیجیان آموختیم هرکس که در دل برای سرنوشت خود، ملت و آینده ایران اسلامی ارزش قائل است، آن کسی که برای استقلال و هویت ملت خود ارزشی قائل است، آن کسی که از تسلط قدرت‌های بیگانه بیزار است، آن کسی که برایش آینده این کشور و این ملت و آینده دنیای اسلام یک هدف بزرگ محسوب می‌شود، آن کسی که از رنج‌های ملت فلسطین دلش خون است ... آن کسی که مایل است بیش از یک میلیارد مسلمان دنیا قدرت عجیبی را تشکیل بدهند که بشریت را به سمت کمال هدایت کنند و خودشان در قله کمال قرار بگیرند، ان کسی که این احساسات و این درک‌ها را دارد و حاظر است در این راه قدمی بردارد او بسیجی است. بسیج مظهر آرامش و نشاط و ایمان است و همین دشمن را بیمناک نموده و تیغ تیزش را به سویش نشانه برده است.
سازمان بسیج جامعه زنان استان به نمایندگی از خواهران بسیجی شیعه و سنی استان هفته بسیج را به فرمانده دل‌های بسیجیان، فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای و مردم بزرگوار و انقلابی تبریک عرض نموده و یاد و نام تمامی شهدای والامقام علی الخصوص شهدای زن استان را گرامی میدارد و تمامی تلاش خود را در راستای ترویج فرهنگ بسیجی، فرهنگ معنویت، شجاعت، غیرت، استقلال، آزادگی و خدمت توام با ایثار و از خود گذشتگی تقدیم خواهد نمود.
ارسال نظرات