خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز در درگیری با اشرار زخمی شده بود.
کد خبر: ۹۱۹۱۹۰۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، روزهای گذشته، شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع)، روزهای سختی را گذراند که با جانفشانی سربازان گمنام امام زمان(عج)، پس از گذشت48 ساعت، آرامش به شیراز بازگشت و امروز مردم ولایتمدار و شهیدپرور شیراز، در حمایت از سخنان رهبری و تجدید میثاق مجدد با ولی امر مسلمین و شهدا، خروشیدند و بیعتی مجدد کردند.

اما امنیت، اتفاقی نیست. در این دو روز اغتشاش در شیراز، مردم بهتر و بیشتر قدر نعمتی به نام امنیت را درک کردند و امروز، مردم قدردان و همیشه در صحنه شیراز، در راهپیمایی تجدید میثاق با ولایت، با فرماندهان سپاه دیدار و از زحمات شبانه روزی آنان تقدیر کردند.

نیروهای جان برکف سپاه، همیشه و در همه عرصه ها، محافظان امنیت و ملتند، و در این میان، سرهنگ خسروانی فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز که برای آرام کردن اوضاع در بین معترضان و اغتشاگران حاضر شده بود به صورت ناجوانمردانه مورد حمله آنها قرار گرفت.

حمله ناجوانمردانه اوباش اغتشاشات بنزینی به یک فرمانده سپاه در شیراز

وی در گفتگویی با خبرنگار شیرازه، ماجرا را اینگونه تعریف کرد: بعد از اینکه مردم تجمعات آرام و بدون تنش خود را در اعتراض به اصلاح قیمت بنزین شروع کردند، عده ای آشوبگر با سوء استفاده از وضعیت، تجمعات مسالمت آمیز را به اغتشاش کشیدند.

سرهنگ خسروانی اظهار کرد: وقتی با یکی از نیروهای آشوبگر صحبت کردیم، قرار شد دست از آشوب بردارند و نیروهای امنیتی هم محل را ترک کنند، ولی برخلاف قولی که دادند ناگهان با قمه و چوب به نیروهای سپاه حمله کردند و ناجوانمردانه با سنگ و چوب ما را زدند.

وی افزود: من که به سرم ضربه خورد و گیج بودم، به جای رفتن به سمت مردم، ناخواسته به سمت اعتشاشگران رفتم و آنها هم با نامردی تمام دور من حلقه زدند و با هرچه که دم دستشان بود، مرا زدند. به سختی خود را به حاشیه خیابان و کنار مزدم کشیدم و به سمت کوچه رفتم و به خانه ای که درش باز بود پناه بردم.

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز ادامه داد: زن خانه با اورژانس تماس گرفت، اما گفتند به دلیل بسته بودن راه نمی توانند بیایند، این بود که مرد خانه مرا به پشت خود بر موتورسیکلت بست و به سمت بیمارستان، از خانه بیرون آمدیم که باز هم سرکوچه اغتشاشگران ما را دوره کردند و باز من و راکب موتور را زدند. من دیگر جانی در بدن نداشتم و خون زیادی از من رفته بود که با کمک مردم از جمع اغتشاشگران بیرون آمدیم، باز هم مرا بر ترک موتور نشاندند و یکی هم پشت سرم نشست تا دیگر نیفتم.

حمله ناجوانمردانه اوباش اغتشاشات بنزینی به یک فرمانده سپاه در شیراز

وی که هم اکنون در بیمارستان بستری است، گفت: بالاخره با دردسر زیاد آن مرد مرا جلوی سپاه فجر بر زمین گذاشت و با آمبولانس سپاه فجر مرا به بیمارستان رساندند.

شب گذشته، آیت الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز و نیز سردار غیاثی، فرمانده سپاه فجر فارس و سردار بوعلی، جانشین ایشان، از سرهنگ خسروانی عیادت کردند.

به امید سلامتی و بهبود هرچه زودتر این فرمانده بسیجی و سلامتی همه سربازان گمنام امام زمان(عج).

حمله ناجوانمردانه اوباش اغتشاشات بنزینی به یک فرمانده سپاه در شیراز

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار