نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی بیان داشت: عده‌ای از ابتدا کاربرد بسیج را در جنگ می‌دیدند، اما فکر نمی‌کردند در هر اتفاق و حادثه‌ای بسیج وسط میدان است.
کد خبر: ۹۱۹۱۹۱۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ آیت‌الله علم‌الهدی در دیدار با فرمانده و معاونان سپاه امام رضا (علیه‌السلام) که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، با بیان این‌که وجود شما و دوستانتان برای ما این ویژگی را دارد که می‌توان راحت و مطمئن به شما مراجعه کرد، اظهار کرد: در آذر که امام بزرگوار فرمان تشکیل بسیج را دادند، خود آمریکایی‌ها هم ماتشان برده بود که بسیج وارد جبهه شد و به این شکل دارد پیش می‌رود؛ دشمن از شکل‌گیری بسیج شگفت‌زده شد که این چه فکری بود امام خمینی(ره) داشت.

وی ادامه داد: پیغمبر آمد جلوی چشم امام(ره) و فرمان تشکیل بسیج را دادند؛ عده‌ای از ابتدا کاربرد بسیج را در جنگ می‌دیدند، اما فکر نمی‌کردند در هر اتفاق و حادثه‌ای بسیج وسط میدان است، به لطف خدا همه این‌ها خیرات و برکات تشکیل بسیج است.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بسیج باید طوری شود که تمام خدمات آن، با قدرت خود مردم باشد، دشمن به این فکر کرده اگر بتواند عوامل نفوذی را در دولت وارد کنند، می‌توانند دست و پای سپاه را ببندند و سپاه و بسیج را تضعیف کنند، اما اگر همه کاری که بسیج می‌کند، از دل خود بسیج تأمین شود، هیچ قدرتی نمی‌تواند آنان را تضعیف کند.

وی به اهمیت ارتباط بسیج با بدنه بازار اشاره کرد و افزود: اگر بسیج به سمت بودجه‌های سازمانی برود، دشمن سریع آن را هدف می‌گیرد تا ضربه بزند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها