فرمانده سپاه امام رضا(ع):

طرح پاسدار معلم اجرایی می‌شود

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: در قالب جهاد فرهنگی، طرح پاسدار معلم آغازشده که با توافق با آموزش‌وپرورش، پاسداران با لباس سر کلاس درس حاضر می‌شوند که مورد استقبال مدارس و خانواده‌ها نیز قرار گرفت.
کد خبر: ۹۱۹۱۹۱۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار سرتیپ یعقوبعلی نظری، در دیدار فرماندهان و معاونان سپاه امام رضا(ع) با آیت الله علم الهدی به بیان گزارشی از عملکرد بسیج استان پرداخت و گفت: بسیج در حوزه‌های مختلف مشغول فعالیت است که یکی از حوزه‌های فعال ما، سازندگی و خدمت‌رسانی است که تحت عنوان قرارگاه اقتصاد مقاومتی یا جهاد اقتصادی فعالیت می‌کنند.

وی افزود: در قالب بسیج سازندگی، قریب به هزار صندوق قرض‌الحسنه مردمی در سطح استان راه‌اندازی شد که بسیج تنها نقش تسهیل‌کنندگی ایفا کرده و خود مردم سرمایه جمع کردند، مردم در قالب پرداخت قرض‌الحسنه به اعضا کار را دنبال می‌کنند که ایجاد اشتغال نیز به دنبال داشته است.

نظری با بیان این‌که ساخت خانه‌های سیل‌زده و زلزله‌زده در چند سال گذشته و ایجاد کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی با همکاری کمیته امداد، از دیگر اقدامات بسیج به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: در حوزه اشتغال، با استفاده از توزیع دام در روستاها، اشتغال روستایی ایجادشده است و در حوزه مهارت افزایی، کارگاه‌هایی در روستا‌ها برگزار می‌شود تا تولیدات آنان به لحاظ کیفی و کمی افزایش پیدا کند.

وی اضافه کرد: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در موردتوجه به فعالیت‌های دانش‌بنیان، سازمان علمی پژوهشی بسیج نیز به فعالیت‌های دانش‌بنیان ورود پیدا کردند و حمایت‌هایی انجام می‌شود.

فرمانده سپاه امام رضا (علیه‌السلام) افزود: در قالب جهاد فرهنگی، طرح پاسدار معلم آغازشده که با توافق با آموزش‌وپرورش، پاسداران با لباس سر کلاس درس حاضر می‌شوند که مورد استقبال مدارس و خانواده‌ها نیز قرار گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار