ساقط کردن نظام اسلامی و جداکردن مردم از نظام و اخلال در حوزه اقتصادی از مهمترین اهداف دشمنان خارجی از حمایت و هدایت اغتشاشات بود.
کد خبر: ۹۱۹۱۹۱۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱
مردم گچساران، با شرکت در راهپیمایی لبیک به رهبری، رفتارهای اغتشاشگران و فتنه گران را در ناآرامی‌های اخیر در کشور محکوم کردند.
استاد حوزه علمیه شیراز در این آیین گفت: مردم گچساران با حضور گسترده در راهپیمایی محکومیت حرکت آشوبگران، پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی بار دیگر به نمایش گذاشتند.
حجت الاسلام علی‌اکبر ساجدی افزود: دشمنان نظام و انقلاب باید بدانند که مردم همیشه در صحنه ایران هیچگاه دست از آرمان های انقلاب اسلامی، امام و شهدا برنخواهند داشت.
وی افزایش قیمت بنزین و سهمیه‌ بندی آن را اقدامی مهم برای شرایط فعلی و خاص اقتصاد کشور عنوان کرد و ادامه داد: دشمنان اسلام و کشور با اجیرکردن اشرار قصد به آشوب کشیدن کشور را داشتند.
حجت الاسلام ساجدی گفت: ملت مومن و انقلابی ایران همواره در سخت‌ترین شرایط پشتیبان نظام و انقلاب و مقام عظمای ولایت هستند.
وی با بیان اینکه حضور پرشور و حماسی مردم در این راهپیمائی نشان دهنده بصیرت و آگاهی ملت ایران است افزود: ضرورت افزایش قیمت بنزین مطابق مصوبات قانونی مورد تفاهم هیات دولت، مجلس و مورد حمایت نخبگان است.
ارسال نظرات