فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لردگان، بسیج را سد محکمی در برابر نفوذ دشمنان دانست و گفت: بسیج و مکتب آن مرز نمی شناسد.
کد خبر: ۹۱۹۱۹۲۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  لردگان ضمن تبریک هفته بسیج به آحاد ملت ایران و بسیجیان سلحشور و  همیشه در صحنه  گفت: ماموریت بسیج ماورای کشور ایران است و بسیجی و مکتب آن مرز نمی شناسد.

سرهنگ پاسدار کرم نظری ادامه داد: آنچه مشخص است قرار دادن این هفته به عنوان هفته بسیج نشان از اهمیت فوق العاده این نهاد مردمی در انقلاب است، در واقع بسیج محصول انقلاب اسلامی بود که از دل حرکت های انقلابیون و پیروان خط امام (ره) شکل گرفت و پس از انقلاب گسترش یافت.

نظری اضافه کرد: اوج ایثار و ولایت مداری  بسیجیان در دوران جنگ تحمیلی عراق  علیه ایران بود, که قطعا تاریخ شاهد خوبی برای نشان دادن عظمت و فداکاری بسیجیان در طول انقلاب و جنگ تحمیلی است، بنابراین این هفته به جهت گرامی داشتن ارزش ها و فرهنگ شریف بسیجی است.

وی افزود: ارزش ها و فرهنگ ها همانند موجودات زنده ای هستند که برای نهادینه شدن در جامعه نیازمند برنامه ریزی و فرهنگ سازی دارند، با توجه به اینکه بسیجی بودن خود یک فرهنگ اصیل انقلابی است با وجود برنامه هایی همانند هفته بسیج و فراهم شدن زمینه های برگزاری برنامه ها، مسابقات ورزشی و  علمی و.. بهترین موقعیت برای شناساندن ارزش های بسیج به جوانان مومن و انقلابی است.

نظری  ابراز داشت: جامعه بسیج کشور شهدای زیادی تقدیم نظام و انقلاب کرده است, که با وجود هفته بسیج می توان ایثار این عزیزانی که سرمایه های ملی انقلاب هستند را به جامعه شناساند و آن را گرامی داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان لردگان با اشاره به دستاورد های بسیج ، افزود: بسیج یک نهاد کاملا مردمی است، یعنی مردم هستند که این نهاد انقلابی را حفظ کرده و ارزش های آن را در جامعه گسترش داده اند.

نظری گفت: یکی از بزرگترین دستاوردهای بسیج ایجاد امنیت در کشور اعم از دوران دفاع مقدس یا پس از آن بوده، البته وظایف بسیجیان امروزه نسبت به گذشته نه تنها کمتر نشده, بلکه چندین برابر هم شده است؛ به خصوص که دشمنان انقلاب بسیج را سد محکمی در برابر نفوذ خود می دانند, زیرا بسیجی با بصیرت و هوشیاری در مقابل تمامی برنامه ها و اهداف دشمنان انقلاب ایستاده و اجازه نقش آفرینی به آن ها را نداده که نمونه آن شکست پروژه های نفوذ و تهاجم فرهنگی منافقین و دشمنان از ابتدای انقلاب بوده که به اراده خداوند و همت بسیجیان این برنامه ها هم با شکست و رسوایی همراه شده است.

ارسال نظرات