ساختمان پایگاه شهید چمران حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا بسطام در روستای قهج با حضور جانشین و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شاهرود افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۹۱۹۲۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت هفته بسیج، در مراسمی ساختمان پایگاه شهید چمران حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا بسطام در روستای قهج افتتاح شد.
در این مراسم این ساختمان با حضور حجت الاسلام محمدی و جانشین و مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه شاهرود مورد بهره برداری رسمی قرار گرفت.
حجت الاسلام عیسی سلیمانی مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه شاهرود در این مراسم در جمع مردم و بسیجیان و مسئولین محلی در سخنانی با گرامیداشت چهل سالگی بسیج با اشاره به شاخصه‌های بسیج و بسیجی در جامعه بر حرکت همه بویژه بسیجیان در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب که نقشه راه همه است تاکید کرد و افزود: بسیج باید در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در جامعه تلاش کنند.
سرهنگ پاسدار احمد حسین‌پور جانشین سپاه ناحیه شاهرود نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا و امام راحل با تاکید بر توجه به فرهنگ بسیج که خدمت رسانی و ایثار و فداکاری و ایمان و عمل صالح است بر توجه به این شاخص‌ها و ترویج آن در جامعه تاکید کرد.
عکاس: علی اکبر نوری
ارسال نظرات
پر بیننده ها