هفته بسیج، گرامیداشت دلاوری ها و حماسه‌ آفرینی هاست

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر به مناسبت هفته بسیج گفت: هفته بسیج، گرامیداشت دلاوری ها، رشادت‌ها و حماسه‌ها است.
کد خبر: ۹۱۹۲۰۸۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
هفته بسیج هفته حماسه‌ها است

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ غلامرضا شهابی اظهار کرد: از زمانی که نفوس قدسی امام خمینی (ره) بسیج را تشکیل داد تاکنون این شجره طیبه مورد آزمون‌های سختی قرار گرفته است.

وی افزود: اولین آزمون بسیج، جنگ هشت ساله بود که در آن ارتش بعث عراق زمانی به کشور ما حمله کرد و این در حالی بود که ارتش ما آماده جنگ نبود اما با رشادت هایی که بسیجیان ما در کنار سایر نیروهای مسلح از خود نشان دادند بعثی‌ها را هشت سال پشت خاکریزها زمین گیر کردند.

این مقام مسئول اذعان به نقش بسیجیان در عرصه­ های مختلف اشاره و اذعان کرد: در هشت سال دفاع مقدس بسیجیان نقش مهمی در عملیات ­ها داشتند به گونه ­ای که بیش­ ترین شهدای هشت سال جنگ تحمیلی مربوط به بسیجیان است.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر تصریح کرد: بعد از جنگ نیز بسیج فی سبیل الله در میدان حضور پیدا کرد و توانست در تمامی عرصه‌های علمی، فرهنگی، امنیتی و... پا به میدان گذاشته و برای کشور غرور و اقتدار را به ارمغان بیاورد.

وی ادامه داد: بسیجی به موقع در صحنه است، در زمان سیل برای عمران و آبادی در روستا‌ها حضور پیدا می‌کند، تمامی امنیت برنامه‌های مناسبتی با بسیجیان است.

 

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: مقام معظم رهبری صف مردم را از اشرار جدا کرد، تکلیف نیرو‌های مسلح را مشخص و در بحرانی‌ترین شرایط از قانون عبور نکردند.

 

 

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار