خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه با فرهنگ جهادی می‌توان مسایل اقتصادی کشور را کنترل کرد، گفت: نهادینه کردن فرهنگ بسیجی مشکلات را برطرف می‌کند.
کد خبر: ۹۱۹۲۱۲۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴

نهادینه کردن فرهنگ بسیجی مشکلات را برطرف می‌کندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: مسئولان اجرایی باید مراقب گرانی باشند چراکه نظارت و کنترل قیمت‌ها خواست مردم است. 

وی افزود: منویات رهبر معظم انقلاب نیز تاکید بر این دغدغه مردمی داشت که باید مورد توجه جدی همه مسئولان قرار بگیرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه با فرهنگ جهادی می‌توان مسایل اقتصادی کشور را کنترل کرد، گفت: نهادینه کردن فرهنگ بسیجی مشکلات را برطرف می‌کند.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج ظرفیت مردمی و انقلابی است که در طول دفاع مقدس خط مقدم جانفشانی کشورمان بودند.

سردار مجیدی اضافه کرد: ایجاد ساختار بسیج و سپاه باعث شد تا دشمنان نتواند با طرح‌های خود انقلاب را مهار کنند و مردم و جوانانی که در پیروی انقلاب نقش داشتند، در سازمان سپاه و بسیج شکل گرفتند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بیان کرد: نیروهای بسیجی در طول ۴۰ سال گذشته جانانه به رسالت خود در قبال آرمان های امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته‌اند و اکنون نیز بسیجیان سرباز ولایت در اجرای ماموریت‌های مهم اجرایی کشور هستند.

وی شهادت ۹۲ هزار بسیجی در طول انقلاب اسلامی را نشان از آماده بودن بسیج در دفاع جانانه در تمامی عرصه‌ها عنوان کرد و گفت: در این ۴۰ سال گذشته بسیج در جهاد سازندگی، علم و فناوری و خودکفایی دستاوردهای موفق را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آورده است.

سردار مجیدی اجرای بیش از یک هزار طرح محرومیت زدایی توسط نیروی مقاومت بسیج همدان در سال جاری را دستاوردی بزرگ دانست و گفت: در ایجاد زیرساخت‌ها اقدام‌های ارزنده توسط بسیج استان انجام گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات