خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: امروز اقتدار و سرافرازی کشور با حضور همیشگی اقشار مختلف بسیجیان در صحنه‌های متعدد شکل گرفته است.
کد خبر: ۹۱۹۲۱۳۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶

حضور همیشگی بسیجیان در صحنه‌های متعدد اقتدار و سرافرازی کشور را رقم می‌زدبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، سرهنگ مرتضی سیاهوشی امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه با گرمیداشت هفته بسیج اظهار داشت: امروز اقتدار و سرافرازی کشور با حضور همیشگی اقشار مختلف بسیجیان در صحنه‌های متعدد شکل گرفته است.

وی به کمک‌رسانی و خدمت‌رسانی به آحاد مردم در سیل ابتدای سال جاری پرداخت و اظهار کرد: در این خصوص تعمیر ۳۳ واحد و ساخت ۱۴ واحد مسکونی در دستور کار سپاه ناحیه تویسرکان بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: ساخت خانم عالم و یا تعمیر و بازسازی تعدادی از گلزار شهدای روستایی هم توسط بسیج سازندگی با اعزام 125 گروه جهادی انجام شده است.

وی به برگزاری کلاس‌های علمی و آموزشی و اجرای برنامه‌های فرهنگی از جمله یادواره‌های شهدا و برنامه‌های متناسب با اعیاد و عزاداری‌ها اشاره کرد و گفت: برگزاری اردوهای جهادی با هدف محرومیت‌زدایی به محرومان به ویژه در نقاط محروم شهرستان از دیگر اولویت‌های سپاه است که در این زمینه بیش از 100 پایگاه مقاومت فعالیت می‌کنند.

سیاهوشی با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی هم کمک‌رسانی مناسبی برای بیماران محروم عرضه کرده است، گفت: در این راستا برای کمک به بیماران صعب العلاج در حدود 98 میلیون تومان هزینه شده است.

وی ادامه داد: در سال جاری 10 تیم پزشکی در 11 روستا برای 3 هزار و 800 نفر به صورت رایگان خدمات بهداشتی و درمانی خود را ارائه دادند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان ابراز داشت: در سال جاری توزیع یک هزار و 130 مورد سبدهای معیشتی به ارزش 134 میلیون تومان و تهیه 155 مورد لوازم التحریر به ارزش 12 میلیون تومان برای دانش‌آموزان کم برخوردار و نیز تهیه هشت مورد کمک جهیزیه  به ارزش 80 میلیون تومان از سوی سپاه شهرستان هم داشتیم.

وی همچنین با بیان اینکه در طرح همگام با کشاورز 25 کارشناس بسیجی با جهادسازندگی همکاری داشتند، افزود: در این زمینه توسط بسیجیان در 700 هکتار از اراضی کشاورزی مبارزه با آفات انجام شد و 4 هزار اصله درخت گردو سرشاخه کاری شد.

سیاهوشی عنوان کرد: سپاه این شهرستان در حوزه‌های امنیتی ـ دفاعی، تربیتی و فرهنگی و حتی ورزشی نیز برنامه‌های ویژه‌ای از جمله تقویت گردان‌های الی بیت المقدس، برگزاری اردوهای راهیان نور، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی در در دستور کار خود دارد و انجام می‌دهد.

وی افزود: برای آحاد مردم نیز در هفته بسیج شاهد برگزاری دوره‌های آموزشی با عنوان سواد رسانه‌ای برای یک هزار نفر خواهیم بود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه بسیج از دل مردم شکل گرفته است، گفت: بی تردید تمام فعالیت های محرومیت‌زدایی و خدمات رسانی به احاد مردم در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اعتقادی همه و همه نشأت گرفته از تفکر بسیجی با رویکرد اعتلای همگان در کنار یگدیگر است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات