امام جمعه موقت بوشهر:

فرهنگ بسیجی درمان تمام مشکلات جامعه است

حجت الاسلام والمسلمین حسین دشتی خطیب نماز جمعه بوشهر عنوان کرد: امروز فرهنگ بسیجی درمان تمام مشکلات است، ما باید از این فرهنگ استفاده کنیم.
کد خبر: ۹۱۹۲۱۷۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، امام جمعه موقت شهر بوشهر حجت الاسلام والمسلمین حسین دشتی در خطبه های نماز جمعه گفت: طبق مباحث اخلاقی غضب یک غریزه الهی است و خاصیت آن این است که انسان در برابر مسائلی که به ضرر آن است و منفعت اجتماع در اوست اقدام کند.

حجت اسلام دشتی بیان کرد: پیامبر تجسم اخلاق است گفت: در این مسائل تربیت اجتماعی بسیار تاثیر دارد، پیامبر تجسم اخلاق بود، با اخلاق مردم را تربیت می کردند و همین اخلاق حسنه موجب سعادت انسانی است.

خطیب نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه فرهنگ بسیجی درمان مشکلات است خاطرنشان کرد: امروز فرهنگ بسیجی درمان تمام مشکلات است، ما باید از این فرهنگ استفاده کنیم.

وی افزود: فرهنگ بسیجی ترکیبی از بصیرت، شجاعت، اخلاص و اراده مصمم که به هیچ چیز نمیتوانم نمی گوید.

نا آرامی ها نشان داد همه مردم با بصیرت و آگاه هستند

امام جمعه موقت بوشهر اظهار کرد: اکثریت خواص جامعه اعتراض داشتند که این گونه مسائل باید تدریجی باشد و شوک ایجاد نکند در مقابل مردم نگرانی هایی داشتند از اینکه جدا از بنزین کالا های دیگر هم گران شود که این را باید با نظارت و کنترل قیمت کالا ها ایجاد کرد.

حجت الاسلام دشتی گفت: مردم با بصیرت و آگاهی در میدان آمدند و اعتراض داشتند، در یک جامعه مردم سالار مشکلی ندارد مردم تجمع کنند و از طریق نمایندگان و نشریات اعتراض خود را به گوش مسئولین برسانند.

وی افزود: مردم باید تشخیص دهند نوع روش انتقاد چگونه است و جوری نباشد که دشمن از این موضوع موج سواری کند، آفرین و درود بر این ملت دشمن شناس که صف خود را از دشمنان جدا کردند.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه مقام معظم رهبری تحرکات دشمن را زیر نظر داشت عنوان کرد: مقام معظم رهبری همه جوانب را در نظر گرفت، اول صف مردم را از اشرار جدا کرد و بعد گفت من به سه قوه اعتماد می کنم، او تحرکات دشمن را زیر نظر داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات