به همت بسیجیان قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور کلید خورد

«خوبی بی بهانه»

خبرگزاری بسیج: دخترک لباس نازکی به تن کرده و پاکت های فال را در دست دارد. با تردید به ماشین گران قیمتی نزدیک می شود تا بتواند فالی بفروشد. اما خانم و آقای داخل خودرو مشغول صحبت کردن هستند و توجهی به او نمی کنند.
کد خبر: ۹۱۹۲۲۳۹
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۲

خبرگزاری بسیج: دخترک لباس نازکی به تن کرده و پاکت های فال را در دست دارد. با تردید به ماشین گران قیمتی نزدیک می شود تا بتواند فالی بفروشد. اما خانم و آقای داخل خودرو مشغول صحبت کردن هستند و توجهی به او نمی کنند.

 اما کودک آن ها که درصندلی عقب نشسته، با چشمان متعجب دخترک را نگاه می کند که راهش را می کشد و می رود.

امسال سرمای هوا زودتر از هر سال از راه رسیده و بسیاری از هموطنان در استان های محروم   دچار مشکلاتی شده اند.

اهالی مناطق سیل زده درگیر سیل بوده و بسیاری از آن ها هنوز هم نتوانسته اند به خانه های خود بازگردند. زندگی آن ها در کانکس ها ادامه دارد. اما در گوشه دیگر کشور، در سیستان و بلوچستان و درست در روز هایی که اهالی این استان به دلیل کمبود کپسول گاز برای گرمایش و نیاز های زندگی خود روز های سختی را می گذرانند، پویشی به راه افتاده که با کمک همیشه هموطنان می تواند گره های بسیاری را باز کند.

 نمونه های مشابه چنین صحنه هایی را بسیاری از ما دیده ایم. هستند خانواده ها و هموطنانی که در روز های دشوار اقتصادی کنونی به سختی روزگار می گذرانند و با توجه به در پیش بودن روز های سرد سال به احتمال زیاد نیازمند لوازم گرمایشی یا حتی پوشاک گرم هستند. این در حالی است که همیشه در تمام بحران ها و نیاز های جمعی پیش آمده، مردم سراسر کشور به یاری هموطنانشان آمده و تلاش کرده اند دستی بگیرند.

قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور هم این روز ها پویش جدیدی را به راه انداخته تا بتواند کمک های مردم را به دست نیازمندان در استان های محروم کشور برساند. اتفاقی بزرگ که از سوی جهادگران جوان این قرارگاه پیگیری می شود تا بتوانند سوز سرما را در فصل سرد سال تبدیل به گرمای دلنشین کنند. پویش خوبی بی بهانه که از تاریخ ۱۰ آبان ماه کار خود را آغاز کرده در پایگاه های سراسری قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور آمده، با جمع آوری کمک های خیرین است.

  مجید پورحسینی دبیر « پویش خوبی بی بهانه » درباره اهداف این پویش ملی می گوید: تمام دفاتر قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور در سراسر کشور فعال  بوده و جمع آوری هدایای مردمی را بر عهده دارند. به طور خاص در شهرستانهای استان تهران شعب دفاتر قرارگاه فعال هستند و جمع آوری لوازم مورد نیاز را عهده دارهستند.

بر اساس اهداف و برنامه ریزی صورت گرفته قرار است در این پویش فقط پتو، بخاری و لباس جمع آوری شود .استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و خیرین نیز جزو برنامه هایی است که در نظر گرفته شده است.

به عبارت دیگر حتی تولیدکنندگان پوشاک، پتو یا لوازم خانگی به خصوص بخاری می توانند برای مشارکت در این پویش ملی همانند تجربه های گذشته حضور مؤثری داشته و کار خیر انجام دهند. پورحسینی، می گوید: اکنون به دنبال هماهنگ کردن با یک تولیدی لباس هستیم که با هماهنگی و مشارکت احتمالی با برخی تولیدکنندگان بتواند با قیمت پایین برای ما کاپشن بدوزد. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، جمع آوری کمک های نقدی برای تولید کاپشن نیز فعال می شود. البته جمع آوری کمک های نقدی داریم، اما از این منابع فقط برای خرید پتو و بخاری استفاده می کنیم و در صورت هماهنگ شدن تولیدی لباس، به این منظور نیز کمک های نقدی را جمع آوری خواهیم کرد و به عنوان مثال اعلام می کنیم که با هر ۶۰ هزار تومان ما می توانیم یک کاپشن خریداری کنیم و با این روش سختی خرید لباس نو از روی دوش خیرین برداشته می شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار