فرمانده بسیج عشایری اردبیل در گفتگ و گو با «بسیج»
فرمانده ناحیه عشایری شهرستان اصلاندوز از برگزاری بیش از ۸۰ عنوان برنامه در طول هفته گرامیداشت هفته بسیج در سطح شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۲۳۵۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷

به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج از اردبیل،سرهنگ حسین حسین زاده امروز در نشست خبری با فعالان فضای مجازی گردان سایبری و اصحاب رسانه شهرستان اصلاندوز ضمن تبریک هفته بسیج گفت:عرصه رسانه و فضای مجازی بسیج یکی از مهمترین عرصه هاست و نقش مهمی در بصیرت افزایی جامعه و مایوس ساختن دشمنان دارند.

وی با بیان اینکه دشمن تمام توان و اهداف خود را در فضای مجازی پیاده کرده است گفت:فعالان فضای مجازی بسیج بعنوان افسران جنگ نرم نقش مهمی در خنثی سازی دسیسه و توطئه های استکبار و بدخواهان نظام در شبکه های اجتماعی و بستر فضای مجازی دارند.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری بر تولید محتوای خوب با موضوع تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در شبکه های اجتماعی تاکید کرد و گفت:حضور بسیج در تمامی عرصه های مختلف نظام تاثیر گذار بوده و در عرصه فضای مجازی نیز با تشکیل گردان سایبری در حوزه ها و پایگاهها تاکنون موثر واقع شده است.

حسین زاده در ادامه با گرامیداشت هفته بسیج،شعار محوری هفته بسیج امسال را"بسیج چهل سال خدمت،جهاد و شهادت عنوان کرد و با اشاره به ماموریتهای بسیج در طول ۴۰ سال از تشکیل این شجره طیبه گفت:بسیج بعد از هشت سال دفاع مقدس در عرصه آبادانی و توسعه کشور و سازماندهی گروههای جهادی حضور چشمگیر داشته و نقش ارزنده ای ایفا کرده و خواهد کرد.

وی با بیان اینکه برنامه های متنوعی برای گرامیداشت هفته بسیج در اصلاندوز پیش بینی شده است گفت:هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه شروع و تا ۶ آذر ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری از برگزاری بیش از ۸۰ عنوان برنامه در طول هفته گرامیداشت هفته بسیج در سطح شهرستان اصلاندوز خبر داد و گفت:دیدار با امام جمعه شهرستان،غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا،دیدار از خانواده های شهدا،برگزاری یادواره های شهدا در حوزه ها،نشست های بصیرتی سیاسی،میقات صالحین،گشت های عملیاتی در محلات و برگزاری مسابقات ورزشی جام بسیج از جمله برنامه های مهم هفته بسیج بشمار می روند.

حسین زاده از برگزاری همایش بزرگ بسیجیان با عنوان شکوه ایثار در روز ۵ آذر بمناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در مسجد جامع اصلاندوز خبر داد و با قدردانی از مشارکت و همکاری مسئولان در برگزاری برنامه های سپاه ناحیه عشایری از روسای ادارات و نهادها خواست برای هر چه باشکوهتر برگزار شدن برنامه های گرامیداشت هفته بسیج نیز همکاری تنگاتنگی داشته و حضور گسترده داشته باشند.

در ادامه فعالان فضای مجازی بسیج با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری دیدار کردند.

حجت الاسلام اکبری در این دیدار پیرامون فضای مجازی،هنر رسانه انقلابی و اسلامی و تبیین بیانات رهبری در رسانه ها به سخنرانی پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات