بسیج جامعه زنان در چهارمین روز هفته بسیج برگزار می کند:

افتتاح 620 مهد قرانی با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین

اصلانی گفت: در چهارمین روز از هفته بسیج که روز سبک زندگی سبک ایرانی است برنامه‌های متنوعی از جمله افتتاح مهدهای قرانی، برگزاری همایش بانوان بسیجی و نمایشگاه کتاب برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۹۲۳۶۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶

مینو اصلانی رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج گفت: ، فردا یکشنبه سوم آذر ماه به مناسبت هفته بسیج، در ابتدای صبح 620 مهد قرانی با حضور ریاست سازمان بسیج مستضعفین سردار سلیمانی در سراسر کشور افتتاح خواهند شد. لازم به ذکر است در این افتتاحیه به صورت مستقیم با سراسر کشورارتباط برقرار خواهد شد.


اصلانی افزود: همایش 4000 نفره بانوان بسیجی با حضور سردار سلیمانی و سردار سلامی در سالن وزارت کشور نیز برگزار خواهد شد. در این همایش که با حضور بسیجیان فعال در سطح حوزه، پایگاه‌های مقاومت و حلقات صالحین برپا خواهد شد از 40 بانوی فرهیخته در سراسر کشور تجلیل به عمل خواهیم آورد.


وی در ادامه اظهار کرد: اجرای تئاتر، رونمایی از کلیپ شکوه زن و موشن گرافی الگوی زن نه شرقی نه غربی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج جامعه زنان در سوم آذر ماه خواهد بود. همچنین در حاشیه برگزاری همایش، نمایشگاه‌ کتاب و سبک زندگی برپا خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار