رئیس بسیج اصناف کشور بیان کرد: آنچه مهم است اینکه به توصیه‌هایی که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید کردند توجه و عمل شود و کلید مهم بیانیات ایشان این بود که ما باید از خارج قطع امید کنیم.
کد خبر: ۹۱۹۲۴۰۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴

به گزارش  سرویس بسیج اصناف خبرگزاری بسیج؛ غلام‌رضا حسن‌پور رییس سازمان بسیج اصناف کشور پیرامون دیدار فعالان و تلاشگران عرصه تولید با رهبر انقلاب، گفت: این دیدار با هدف تکریم تولید در کشور برگزار شد و در کنار تولیدکنندگان، فعالان اقتصادی از اتاق‌های بازرگانی و بعضا فعالان صنفی از اتاق‌های اصناف در جلسه حضور داشتند.

وی اظهار داشت: تولیدکنندگان از حوزه‌های مختلف از نفت و گاز گرفته تا تولیدهای خرد و کوچک مانند کفش و امثالهم در این دیدار حضور داشتند و جمع خوبی که همگی در بخش تولید فعالیت می‌کردند در جلسه حاضر بودند.

رئیس بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور افزود: عده‌ای هم به عنوان مروجین تولید دعوت شده بودند، مثلا بسیج اصناف که حضور داشت به جهت این بود که این مجموعه از مروجین بحث تولید در کشور است و برای رونق تولید تلاش می‌کند.

حسن‌پور خاطرنشان کرد: جلسه بسیار خوبی بود که سه ساعت طول کشید و ده نفر از کسانی که نماینده زنجیره‌های تولید در کشور بودند گزارشی را در حضور رهبر انقلاب ارائه دادند.

وی ادامه داد: افتخاری که نصیب ما شد این بود که یکی از اعضای کارگروه طلا و جواهر سازمان بسیج اصناف کشور آنجا در حضور رهبر انقلاب در خصوص وضعیت صنف صنعت طلا و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد و سندی که قرار است در این باره تدوین شود گزارش ارائه داد.

رئیس بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با اشاره به اینکه برگزاری جلسه‌ای با این ترکیب کم‌نظیر بود، یادآور شد: ترکیب حاضران در این دیدار که در سال رونق تولید برگزار شد، ترکیب خاصی بود یعنی اگر مثلا قبل از این فقط تولیدکنندگان کلان در جلسات دعوت می‌شدند اما این دفعه شاهد بودیم که تولیدکنندگان خرد و خانگی و حتی صنایع دستی نیز حضور داشتند و عرصه‌هایی که همه مردم می‌توانند در آن حضور داشته باشند مورد توجه جدی قرار گرفت و این راهکار ارائه شد که در حوزه تولیدات خرد و خانگی نیز باید فعال بود.

حسن‌پور بیان کرد: آنچه مهم است اینکه به توصیه‌هایی که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید کردند توجه و عمل شود و کلید مهم بیانیات ایشان این بود که ما باید از خارج قطع امید کنیم و ایشان به دولت هم این اشاره را داشتند.

وی تأکید کرد: امید می‌رود که به توصیه‌ها و رهنمودهای رهبر انقلاب توجه کافی صورت بگیرد و با ظرفیت‌هایی که در عرصه تولید وجود دارد کار را پیش ببرند تا به واسطه آن مشکلات موجود مرتفع شود.

ارسال نظرات