خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: 20 تیم‌ تخصصی و عمومی بسیج جامعه پزشکی، همزمان با هفته بسیج، در قالب طرح "شهید رهنمون" به مناطق محروم و روستایی استان اعزام می‌شود.
کد خبر: ۹۱۹۲۷۲۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، عیسی برجی به خبرنگار ما گفت: در هفته گرامیداشت بسیج، با عنوان "40 سال خدمت، جهاد و شهادت" نامگذاری شده است، 20 تیم‌ تخصصی و عمومی بسیج جامعه پزشکی در قالب طرح "شهید رهنمون" به 20 منطقه محروم خراسان شمالی اعزام می‌شود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی افزود: این تیم ها به مناطق محروم فاروج، باقرخان بجنورد، بهکده رضوی، شیروان، اسفراین، گرمه و جاجرم اعزام می شوند.

وی افزود: یکی از اهداف بسیج، محرومیت‌زدایی و کمک به مناطق محروم است و ویزیت رایگان در درمانگاه‌ها و مراکز بهداشتی - درمانی، اعزام تیم‌های تخصصی و عمومی در قالب طرح شهید دکتر رهنمون به مناطق محروم روستایی و شهری و اعزام تیم پزشکی و مشاوره‌ای به مساجد صورت می گیرد.

برجی همچنین کوهپیمایی ویژه بسیجیان جامعه پزشکی به مقصد بابا موسی، بازدید از کانون های بسیج جامعه پزشکی، برپایی ایستگاه های سلامت در مصلی های نماز جمعه استان، برگاری مسابقات ورزشی، سرکشی از دو خانواده شهید جامعه پزشکی را از جمله برنامه های این نهاد در هفته بسیج سال جاری عنوان کرد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی افزود: نشست بصیرتی نیز در 4 آذر ماه امسال در محل مسجد امام علی(ع) بجنورد برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها