خبرهای داغ:
مصاحبه با رتبه برتر کنکور؛

کنکور مانند دو ماراتن می‌ماند هیچوقت نا امید نشوید

یک جوان نخبه در گفتگو با بسیج گفت: کنکور مانند دو ماراتن می‌ماند هیچوقت نا امید نشوید.
کد خبر: ۹۱۹۲۷۳۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹
‍ ‍زهرا نجار با رتبه ۳۲۶ در رشته ریاضی با الویت انتخاب مهندسی صنایع در دانشگاه امیر کبیر تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرخه گفت: زهرا نجار ۱۸ ساله هستم از سرخه، شش سال ابتدایی را در مدرسه حضرت معصومه (س) سرخه تحصیل کردم و در فعالیت‌های فرهنگی وآموزشی بسیاری شرکت می‌کردم؛ در سال ششم با شرکت در آزمون‌های ورودی استعداد‌های درخشان ومدارس نخبگان توانستم در مدرسه نخبگان پذیرفته شوم و ۳ سال متوسطه را در آنجا تحصیل کردم و مجددا با آزمون‌های ورودی دوره متوسطه، نیز در مدرسه عفاف سمنان گذراندم جا دارد از همه معلمان خوبم درطی ۱۲ سال تحصیلی که باعث تشویق و رشد من بوده اند تشکر کنم.
وی در ادامه گفت: در سال کنکور تلاشم را چند برابر کردم و به لطف خداو پشتیبانی‌های خانواده و آموزش‌ها و مشاوره‌های موسسات تلاش بنده ثمر بخش بود و در نهایت با رتبه ۳۲۶ رشته ریاضی با الویت انتخاب مهندسی صنایع در دانشگاه امیر کبیر تهران پذیرفته شدم.
نجار افزود: به همه‌ی دانش آموزان توصیه می‌کنم در سال کنکور با شناخت ضعف‌های خود وتلاش و ایده برای حل آن‌ها و استفاده از تمامی منابع در اختیار مثل کتاب‌های تست یا شرکت در کلاس‌های آموزشی و همچنین با برنامه ریزی و پشتکار و نظم از تمام لحظات خود استفاده کنند تا انشالله نتیجه مطلوب خود را کسب نمایند.

زهرا نجار در پایان به مخاطبان جوان و هم سن و سال‌های خود گفت: همه شنیدیم که وقتی آرزویی را برای خودت متصور میشوی، حتما توانایی رسیدن به آن آرزو را داشته‌ای که توانستی حتی به آن فکر کنی پشت نکن به آرزوهایت! فقط کافیست باور کنی؛ شوق سوزان برای رسیدن به آن را داشته باشی ایمان بیاوری که اگر تلاش کنی رسیدن به موفقیتت حتمیست ...
ارسال نظرات
پر بیننده ها