فرمانده حوزه ۳۲۶ حضرت رقیه(س) عنوان کرد

تشریح برنامه‌های حوزه ۳۲۶ حضرت رقیه(س) در هفته بسیج/ ۴۰ سال حضور پررنگ بانوان بسیجی در عرصه‌های مختلف انقلاب

فرمانده حوزه ۳۲۶ حضرت رقیه(س) ناحیه مالک اشتر گفت: ارائه خدمات درمانی با حضور تیم های پزشکی و برپایی غرفه‌های مشاوره خانواده، حقوقی و تحصیلی از دیگر برنامه های این حوزه مقاومت بسیج در هفته بسیج می باشد.
کد خبر: ۹۱۹۲۷۷۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، خانم فاطمه داودی فرمانده حوزه ۳۲۶ حضرت رقیه(س) ناحیه مالک اشتر ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام مبارک هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج بزرگترین تشکل مردمی در دنیا است که امام راحل(ره) با تاسیس آن، انقلاب اسلامی را در برابر آفات گوناگون بیمه کرد.

وی درادامه به نقش آفرینی بانوان بسیجی در عرصه‌های مختلف نیز اشاره کرد و گفت: بانوان بسیجی از بدو تاسیس این تشکل بزرگ مردمی همواره حضوری پررنگ از جبهه های جنگ گرفته تا عرصه‌های علمی داشته است و افتخارات بزرگی برای ایران اسلامی به بار آورده اند و هم اکنون در زمینه ارائه خدمات متنوع فرهنگی، علمی، آموزشی، درمانی و حتی سازندگی بسیار فعال هستند.

داودی در ادامه با اشاره به برنامه های حوزه ۳۲۶ حضرت رقیه(س) در هفته بسیج گفت: هرساله خواهران بسیجی حوزه ۳۲۶ حضرت رقیه در هفته بسیج برنامه های متعددی از قبیل دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا، پذیرایی از عموم مردم در قالب جشن سالروز تاسیس بسیج و توزیع سبدهای حمایتی کالا میان نیازمندان را به اجرا می‌گذارند.

فرمانده حوزه ۳۲۶ حضرت رقیه(س) اضافه کرد: ارائه خدمات درمانی با حضور تیم های پزشکی و برپایی غرفه‌های مشاوره خانواده، حقوقی و تحصیلی از دیگر برنامه های این حوزه مقاومت بسیج در هفته بسیج می باشد.

وی افزود: از دیگر برنامه های حوزه ۳۲۶ حضرت رقیه(س) در هفته بسیج می توان به برگزاری جشن ۴۰ سالگی بسیج، طرح دوخت رایگان چادر، برگزاری مراسم صبحگاه در مدارس محله، غبارروبی مزار مطهر شهدا و برپایی اردوهای یک روزه برای بسیجیان اشاره کرد.

ارسال نظرات