سردار بابازاده گفت: بسیج برخاسته از متن مردم بوده و تلاش بسیجیان در محرومیت‌زدایی،عمران ،آبادانی و خدمت‌رسانی در مناطق محروم و کم برخوردار و آسیب دیده بر هیچ کسی پوشیده نیست.
کد خبر: ۹۱۹۲۸۱۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰

بسیج برخاسته از متن مردم است/ تلاش بسیج برای عمران، آبادانی و محرومیت زدایی

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع در  جشن چهلمین سالروز تشکیل بسیج مستضعان در شهرستان مشگین شهر اظهار داشت: بسیج در طول چهل سال ثابت کرده که با بصیرت وآگاهی در میادین مختلف مبارزه از جمله جنگ سخت، نیمه سخت و فرهنگی یارای مقابله با دشمن و شکست آن را دارد.

وی افزود: نیروهای بسیجی با اینکه در برابر دشمنان قاطع و سخت هستند اما در مقابل خدا خاشع و فروتن و در برابر مردم نیز متواضع می‌باشند.

فرمانده سپاه استان اردبیل مهمترین ویژگی بسیج را ایمان به خدا و ولایت‌مداری بیان کرد و گفت: بسیج رضایت حق تعالی را مبنای حرکت و فعالیت خود می داند و مهمترین شاخصه بسیج مکتبی بودن آن است.

بابازاده اضافه کرد: فروتنی‌ از مهمترین فضایل انسانی است که نیروهای بسیجی موصوف به چنین اخلاقی میباشند.

وی افزود: بسیج برخاسته از متن مردم بوده و تلاش بسیجیان در محرومیت‌زدایی،عمران ،آبادانی و خدمت‌رسانی در مناطق محروم و کم برخوردار و آسیب دیده بر هیچ کسی پوشیده نیست.

در این مراسم برنامه‌های مختلفی همچون قرائت شعر،اجرای دکلمه، پخش فیلم و مسابقه فرهنگی اجر و در پایان از بسیجیان نمونه تجلیل شد.

ارسال نظرات