استاندار اردبیل گفت: بسیجیان توکل به نیروی لایزال الهی و پایمردی و جانفشانی، در عرصه‌های مختلف علمی، فکری، اقتصادی، محرومیت زدایی و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب پیشتاز و پیشگام هستند.
کد خبر: ۹۱۹۲۸۵۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴

بسیج در عرصه‌های علمی،اقتصادی،محرومیت زدایی و دفاع از ارزش‌ها پیشگام است
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اکبر بهنام‌جو استاندار اردبیل به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج پیامی را صادر کرد. در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

فرهنگ بسیج، به عنوان یادگار ارزنده امام راحل و عظیم الشان(ره)، فرهنگ مقدسی است که انسان‌های مخلص و متعهدی را در تشکل مبارک خود گرد آورد و بر تمدن توخالی غرب، غلبه کرد.

شجره طیبه بسیج، با عنایات الهی، امروز به مجموعه‌ای عظیم تبدیل گردیده و بسیجیان، پس از حماسه‌ها و دلاوری‌های تاریخ ساز در طول هشت سال دفاع مقدس، در شرایط فعلی نیز با توکل به نیروی لایزال الهی و پایمردی و جانفشانی، در عرصه های مختلف علمی، فکری، اقتصادی ، محرومیت زدایی و دفاع از ارزش های والای انقلاب پیشتاز و پیشگام هستند که ان شاءا... برکات آن، روز به روز بیش‌تر نمایان و به تکمیل موفقیت‌ها و توسعه هرچه افزون‌تر کشورمان کمک خواهد کرد.

این‌جانب، فرا رسیدن هفته بسیج، خصوصا پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی(ره) را در چهلمین سالگرد تاسیس آن، به مردم ولایی‌مان خصوصا بسیجیان سلحشور در اقصی نقاط استان تبریک می‌گویم و از خداوند قادر متعال، برای فرد فرد این عزیزان، توفیقات روز افزون مسالت می‌کنم.

اکبر بهنامجور - استاندار اردبیل

ارسال نظرات