خبرهای داغ:
سپاه فجر استان فارس به مناسبت ۵ آذر سالروز تاسیس بسیج مستضعفان بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۹۳۰۵۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سپاه فجر استان فارس بمناسبت ۵ آذر سالروز تاسیس بسیج مستضعفان بیانیه ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج میعادگاه عاشقانی است که با آگاهی حقیقی و بصیرت صادقانه پا در ره عشق گذاشته و زمان و مکان را معیار خود نمی شناسند و با این نگاه الهی از یک سو بر دشمنان و اهریمنان سرزمین اسلامی تاخته و از دیگر سو یاور مسلمانان و مستضعفان در ایران اسلامی و سراسر جغرافیای مقاومت از تهران تا بیروت گشته است . نگاه فراسرزمینی بسیج به جغرافیای مقاومت امروز مایه امید انسانهای هوادار تفکر مقاومت در تمام نقاط عالم گشته است . بسیج اگر دیروز با نرم افزار الهیاتی خود در دفاع مقدس، موازنه نظامی را با  همه قدرت های استکباری عالم ایجاد نمود امروز نیز با حضور در کارزار دفاع از حرم با پیچیدن طومار سیه اندیشان داعش موازنه امنیتی  را تثبت نموده  و از دیگر سو موازنه تکنولویژیک  خود در ساقط کردن فن آوری هوایی دشمن  و نیز بازدارندگی خود در عقب راندن خصم قسم خورده در فتنه اشرار و جنگ امنیتی استکبار به منصه ظهورمی رساند .

بسیج ، در شرایط کنونی خالق روندهای نوظهور و تکرار شونده در سپهر ایمان ، علم و فن آوری گشته است . دستاوردهای این شجره طیبه نیاز به تفسیر ندارد بلکه مشاهده ی است که می بایست آن را توصیف نمود و عیان بودن این درخشندگی را با چشم سر به نظاره نشست . بسیج مدرسه ی عشقی است که محل تمرین استحکام اراده ها برای غلبه بر خصم زبون از یک سو و ساختن ایرانی آباد و سرافراز از سوی دیگر است . چنین تفکری و اندیشه ای نیاز دیروز ، امروز و فردای ایران  برای رسیدن به قله های تمدن اسلامی است . بسیج این شجره طیبه الهی با انباشت تجربیات تلخ و شیرین ، تهدیدات را با پیروی از مولای خویش حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را تبدیل به فرصت نموده و زوق زدگی دشمنان در توطئه را برای آنان تبدیل به یک نمایش غمبار و افسرده آمیز نموده است آنچنانکه با اقدام به موقع و بهنگام  ، آتش فتنه اشرار را به گلستان انقلاب تبدیل نمود. بسیج فرصت ها را با زمان شناسی و عقلانیت منبعث از اسلام ناب مایه ارتقاء منافع حیاتی و ملی ساخته و هویت ملی ایرانی – اسلامی را غنایی دیگر بخشیده است . هویتی یکپارچه که دشمن در صدد برش زدن و تجزیه آن بوده است . بسیج کنشگری استراتژیک در برگزیدن نیکی ها و نفی بدی فکری و رفتاری با معیار اسلام ناب مبتنی بر منظومه فکری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران؛ حضرت امام خمینی (ره) و ولی امر مسلمین جهان ؛ حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) است . از این روست که بسیج بن بست ندارد و بن بست شکن است . بسیج کاخ سیاه و تاریک تفکر و رفتار را برافکنی می نمایند و در جای آن سازه نورانیت و درخشندگی را بنا می نهد . درود خدا بر چنین بینش روشنی . سلام خدا بر چنین گرایش مهربانی و کنش و رفتار ولایتمدارانه ای .

سپاه فجر استان فارس ضمن افتخار به ساختار و سازمایه های مفهوم  پرمعنای بسیج و تبریک هفته  این رادمردان الهی  از حضور عناصر و آحاد این تفکر ظلم ستیز و عدالت گرا در پاک نمودن سرزمین مقدس فارس و سومین حرم اهل بیت از لوث وجود اشرار مزدور سپاسگزاری نموده و تدوام توفیق این بدنه فعال ملت را از خدای متعال مسئلت می نماید . درودتان باد

ارسال نظرات
پر بیننده ها