خبرهای داغ:
عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با«بسیج»
عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیج در همه عرصه‌ها خوش درخشیده است، گفت: این نهاد مقتدر در موضوعات مهمی چون حفاظت از اصل نظام، بصیرت افزایی و تقویت جبهه مقاومت نقش بسیار مهمی ایفا کرده است.
کد خبر: ۹۱۹۳۱۰۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷

اکبر رنجبرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: تشکیل بسیج اقدام هوشمندانه امام راحل در اوایل انقلاب و طرحی اساسی برای حفاظت، حراست و بالندگی انقلاب بود.

وی با بیان اینکه بسیج در همه عرصه‌ها خوش درخشیده است، تصریح کرد: این نهاد مقتدر در موضوعات مهمی چون حفاظت از اصل نظام، بصیرت افزایی و تقویت جبهه مقاومت نقش بسیار مهمی ایفا کرده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: زاویه نگاه بسیجیان عزیز به سوی ایثار و از خود گذشتگی برای تنومندسازی ریشه‌های انقلاب است.

وی ادامه داد: بسیج هم در داخل و هم در خارج بازوی محکم انقلاب بوده و با به ثمر رساندن اهداف درخشان در عرصه‌های مرتبط کارنامه خوبی ثبت کرده است.

رنجبرزاده همچنین گفت: بسیج در زمینه اجتماعی نیز بسیار درخشان بوده و همه ما می‌بینیم امروز بسیج است که در تمامی حوادث گام برداشته و به نفع مردم کار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران شایسته داشتن نهادی مانند بسیج هستند چراکه بسیجیان همیشه و در امر خدمت‌رسانی به مناطق محروم پیشگام بوده‌اند.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پوست و گوشت خود را بسیجی احساس می‌کنم و تاکنون بسیجی بوده‌ام و از این پس نیز به لطف خدا بسیجی خواهم ماند و امیدوارم در نهایت بتوانم در قامت یک بسیجی به فیض شهادت نائل آیم.

وی در پایان عنوان کرد: بسیج ثمره چهار دهه رشادت، ایثار و مقاومت ملت ایران است.

 

ارسال نظرات