خبرهای داغ:
معاون سیاسی سازمان بسیج‌ :

گرانی بنزین‌ اسم رمز آشوب‌ها بود

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه گرانی بنزین‌ برای عده‌ای اسم رمز آشوب‌های اخیر در کشور بود، ‌گفت: آتش زدن اورژانس، پایگاه بسیج، دفتر امام جمعه و غیره چه معنایی غیر از آشوب می‌تواند داشته باشد.
کد خبر: ۹۱۹۳۱۵۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،  قاسم حبیب زاده عصر یکشنبه در نشست تخصصی بررسی تحولات اخیر کشور با اشاره به کاهش درآمد دولت از صادرات نفت به ۱۰ درصد وضع سابق، اظهارکرد: نباید مسئولان نظام و دولتمردان را در خصوص اعمال سهمیه بندی بنزین مقصر دانست.

وی گفت: دولت برای تأمین کسری بودجه در ساخت پروژه های عمرانی و اشتغالزایی و همچنین پرداخت حقوق و مزایای کارکنان خود دو راه بیشتر نداشت.

حبیب زاده بیان کرد: یا دولت باید مالیات بر ارزش افزوده و مالیات بر درآمد مردم را افزایش می داد و یا این که قیمت بنزین را گران می کرد.

وی ادامه داد: نتایج جلسات متعدد کارشناسان اقتصادی نشان داد که افزایش قیمت بنزین به صرفه و صلاح کشور است و در شرایطی که کشور به نقدینگی نیاز دارد اجرای افزایش قیمت بنزین بهتر است.

حبیب زاده به برخی از اقدامات نمایندگان مجلس و روحانیون کشور در خصوص اصرار بر بازگرداندن لایحه افزایش قیمت بنزین اشاره کرد و گفت: چنین اقداماتی موجب خدشه به صلابت کشور در سطح بین الملل می شود.

وی همچنین به تحرکات و برنامه های تلویزیونی دشمنان برای مظلوم نمایی اغتشاشگران اشاره کرد و افزود: باید رسانه های کشور از جمله صدا و سیما و خبرگزاری های هوشیار باشند و در برابر این اقدام آن ها موضع شایسته ای بگیرند.

حبیب زاده گفت: دوقطبی شدن رسانه ها اصلا به صلاح نظام نیست و مسئولان باید تا حد امکان به همگرایی رسانه ها کمک کنند.

وی از فرمانداران استانداران و مقامات قضایی و بازرسی کشور خواست بر روند نظارت بر قیمت ها نظارت بیشتری داشته باشند.

حبیب زاده تاکید کرد: بسیجیان هم در امر نظارت بر قیمت ها با نهادهای متولی همراهی می کنند و در این حوزه هم سرباز نظام می مانند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار