امام جمعه شهرستان تفرش گفت: تا زمانی که بسیج و تفکر بسیجی در بین مردم و مسؤلان باشد دشمن و تهدیدات آن کارایی نخواهد داشت و نمی تواند لطمه ای به انقلاب اسلامی وارد کند.
کد خبر: ۹۱۹۳۱۹۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری استان مرکزی از تفرش,امام جمعه شهرستان تفرش گفت:بصیرت افزایی برخاسته از توحید ، توکل به خدا ، توسل به اهل بیت ، صبر و استقامت، حسن ظن به وعده های الهی ، فرصت سازی از تهدید ها و شکستن اتحاد فتنه گران از جمله روش های مقابله با فتنه است.
امام جمعه تفرش با تبریک هفته بسیج گفت:بسیج مظهر عظمت ملت و نیروی کارآمد همه جانبه در کشور است

وی ادامه داد:تا زمانی که بسیج و تفکر بسیجی در بین مردم و مسؤلان باشد دشمن و تهدیدات آن کارایی نخواهد داشت و نمی تواند لطمه ای به انقلاب وارد کند .

حجت الاسلام میرزایی با اشاره به حوادث این هفته گفت:متاسفانه عده ای از اشرار اجاره ای و آموزش دیده دشمن دست به خرابکاری زدند و با هجوم به مردم و اموال بیت المال و مراکز دینی چهره کثیف خود را بار دیگر به ملت ایران نشان دادند .

وی ادامه داد:به لطف خدا مردم ایران صف خود را با این اوباش جدا کردند تا تلاش سرویس‌های اطلاعاتی و رسانه ای دشمن به نتیجه نرسید .

وی از خروش مردم در راهپیمایی روزهای گذشته در کشور و استان و شهرستان صمیمانه تشکر کرد و تاکید داشت:باید از رهبر معظم انقلاب تشکر کرد که این بار هم با درایت خود به کشور شهیدان آرامش دوباره بخشید و وحدت و انسجام ملی را قوام دوباره داد.

رئیس شورای فرهنگی شهرستان با تشریح پشت پرده فتنه هفته گذشته با عنوان فتنه ۹۸ گفت:دشمن از مدت ها قبل پیاده نظام خود را آماده و منتظر یک فرصت بود تا مردم را در مقابل حاکمیت قرار دهد و فرصت اعتراضات مردم به طرح بنزین را بهترین زمان ممکن دانست .

وی ادامه داد:مکر الهی و درایت داهیانه و حضور بهنگام ، شجاعانه ، صادقانه و بصیرانه رهبر حکیم انقلاب مانند سدی محکم جلوی تحقق رؤیا های آشفته دشمن را گرفت و آن را تبدیل به یک کابوسی ساخت که نمونه روشن ان تظاهرات خودجوش مردمی در سراسر کشور بود .

وی یادآور شد:مقام معظم رهبری از سویی از ساختارهای قانونی حمایت کردند و از سویی از انشقاق بین قوا جلوگیریی کردند همچنین  از سویی بر اعتراضات سالم و قانونمند مردم ایران صحه گذاشتند و به استکبار پاسخ راهبردی و دندان شکن داده و نشان داد که این قدرتهای پوشالی پس از شکست های سیاسی ، نظامی و امنیتی در آشوب های نیابتی هم شکست خورده اند .

رئیس ستاد امر به معروف شهرستان با اشاره به قطع شبکه های اجتماعی گفت:خسارات شبکه های اجتماعی در حوادث اخیر کاملا آشکار بود اما در سایر مواقع خسارات به قدری پنهان است که محسوس نیست لذا مسؤلان همچنان که برای اغتشاشات خیابانی این شبکه ها را مسدود کردند باید برای مقابله با اغتشاشات فرهنگی هم آنها را برای همیشه مسدود کنند .

امام جمعه شهرستان با اشاره به بحران جمعیتی و تاکید مقام معظم رهبری در این خصوص که آخرین مورد در دیدار فعالان اقتصادی بود ، گفت :در تخصیص یارانه باید سیاست جمعیت ستیز اصلاح شود و خانواده های با جمعیت بالا یارانه بیشتری دریافت کنند .

ارسال نظرات