خبرهای داغ:
امام جمعه آیسک گفت: عشایر ذخایر انقلاب هستند و در هشت سال دفاع مقدس پشت جبهه ها برای خدمت به رزمندگان تلاش کردند که اکنون در خط مقدم جبهه اقتصادی نیاز اساسی مردم را فراهم می کنند.
کد خبر: ۹۱۹۳۲۵۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین رادمرد امام جمعه آیسک در مراسم یادواره شهدای عشایر شهرستان بشرویه ضمن تبریک به آحاد مردم ولایی و همیشه در صحنه در محکومیت اغتشاشات اخیر گفت: حساب مردم از اغتشاش گران جداست و می بایست دستگاه قضا هر چه سریعتر با خاطیان برخورد کنند.

وی افزود: از آنجایی که ما همیشه به دشمن ثابت کرده ایم در صحنه هستیم بار دیگر انسجام خود را از دشمنان اسلام نشان می دهیم.

رادمرد افزود: عشایر ذخایر انقلاب هستند و در هشت سال دفاع مقدس پشت جبهه ها برای خدمت به رزمندگان تلاش کردند که اکنون در خط مقدم جبهه اقتصادی نیاز اساسی مردم را فراهم می کنند.

امام جمعه بخش آیسک در جمع مردم شهرستان بشرویه گفت: اگر بخواهیم در جنگ اقتصادی پیروز باشیم باید متکی به تولید داخل و از دست آورد های روستاییان و عشایر استفاده کنیم که نیاز های اولیه تامین شود.

گفتنی است در این یادواره یاد 2 شهید والا مقام شهیدان مهدی ناصری و الهیار کاووسی 2 شهید عشایر شهرستان بشرویه گرامی داشته شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها