فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان گفت: عزت امروز ایران اسلامی در دنیا، به برکت خون پاک شهدا و وجود ولایت فقیه است.
کد خبر: ۹۱۹۳۳۳۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار جهانبخش کرمی در مراسم یادواره سردار شهید سهراب اسماعیلی ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا، ایثارگران و رزمندگان اظهار داشت: شهید سهراب اسماعیلی یکی از شهدای نام‌آور زنجان است.

 

وی افزود: سهراب اسماعیلی و قنبر اسماعیلی از یک خانواده شهید شدند و نام خود را به عنوان شهید جاودانه کردند.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه شهید سهراب اسماعیلی در یک خانواده مومن و انقلابی تربیت شده بود؛ خاطرنشان کرد: پدر و مادر سهراب اسماعیلی این فرزند را حسین‌وار تربیت کردند.

 

وی عنوان کرد: سهراب اسماعیلی شهید ورزشکار زنجان در گردان ولیعصر(عج) حسین‌وار جنگید و شهید شد.

 

کرمی بیان کرد: وقتی می‌گوییم شهید سهراب اسماعیلی حسین‌وار جنگید یعنی تا وقتی که سر در بدن داشت جنگید تا اینکه شربت شهادت را نوشید و نامش جاودانه شد.

 

وی به رشادت‌های رزمندگان زنجانی اشاره کرد و افزود: در همه عملیات‌ها زنجانی‌ها یا خط شکن بودند و یا به عنوان غواص خط شکنی کردند و نقش‌های مهمی را در دفاع مقدس ایفا کردند.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه همان گونه که زنجانی‌ها در انقلاب پرشور ظاهر شدند، در همه صحنه‌ها بودند در جبهه‌ها خوش درخشیدند، تصریح کرد: شهیدان با شهادتشان امنیت را به ارمغان آورند.

 

وی یادآور شد: پیام خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران این است که همانند شهدا با روحیه انقلابی، شلمچه‌ای و خرمشهری در برابر نفوذ و تهدیدات دشمن ایستاده‌اند و تا آخرین قطره از کشور امام زمانی دفاع خواهند‌ کرد.

 

سردار کرمی در پایان ضمن تبریک هفته بسیج ،با یادآوری اینکه دستاوردهای امروز انقلاب اسلامی حاصل تفکر بسیجی است و این تفکر به برکت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه جهانی شده است،عنوان کرد:در صورتی که این رشادت‌ها نبود امروز شرایط جمهوری اسلامی همچون برخی کشورهای منطقه ناامن می‌شد.

ارسال نظرات