خبرهای داغ:
استاندار خراسان جنوبی:

مسئولان خدمت رسانی به مردم را با روحیه جهادی دنبال کنند

استاندار خراسان جنوبی گفت: یکی از کلیدواژه های اساسی انقلاب اسلامی، خدمت رسانی به مردم است؛ مسئولان در همه رده ها باید تلاش کنند به این مهم جامه عمل بپوشانند.
کد خبر: ۹۱۹۳۴۹۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان جنوبی در مراسم اختتامیه استانی اردوهای جهادی و تقدیر از فعالان عرصه جهادی و اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: امروز بسیج یک نهاد و سازمان تشکیلاتی نیست، بلکه یک تفکر و اعتقاد عمیق قلبی است که این اعتقاد برخاسته از احساس مسئولیت است.

وی عنوان کرد: امروز بسیج در متن همه اقشار جامعه است و در جمع دانشگاهیان، فرهنگیان، نخبگان، ورزشکاران، ادارات و دستگاه های اجرایی حضوری فعال و مؤثر دارد.

معتمدیان خاطرنشان کرد: بسیجِ عزیز، از مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی عبور کرده و ملت های مسلمان از برکات بسیج بهره مند شده اند؛ نیروهای مردمی عراق با الهام گرفتن از بسیج، شکست تاریخی داعش در عراق را رقم زدند و در سایر کشورهای مسلمان از جمله سوریه، فلسطین و... الهام از تفکر بسیج مشهود است.

وی بیان داشت: بسیج مرد میدان های سخت و دشوار بوده و هست. اخلاص و کار برای خدا امتیاز ویژه بسیجیان است و حضور بسیج در عرصه های مختلف، یکی از نشانه های حیات و پویایی انقلاب اسلامی است.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: اردوهای جهادی به رشد، توسعه و محرومیت زدایی در مناطق کمتر توسعه یافته کمک می کند.

وی افزود: یکی از کلیدواژه های اساسی انقلاب اسلامی، خدمت رسانی به مردم است؛ مسئولان در همه رده ها باید تلاش کنند به این مهم جامه عمل بپوشانند.

معتمدیان گفت: حضور در کنار مردم، انگیزه برای کمک به این مناطق را افزایش داده تا جوانان که آینده سازان کشور هستند، با روحیه جهادی و مضاعف برای محرومیت زدایی وارد میدان شوند.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد بسیج رویکرد ایثارگری و خدمت بدون منت است. به طور حتم در استان خراسان جنوبی نیز دستگاه های مختلف اعم از مردم، نهادهای حاکمیتی، دستگاه های اجرایی و بخش های مردمی در این عرصه نقش آفرین بوده اند و به رفع محرومیت کمک کرده اند.

استاندار افزود: امیدواریم با تشکیل "ستاد هماهنگی محرومیت زدایی" در استان، شاهد اجرای طرح های بزرگ محرومیت زدایی در منطقه باشیم.

وی متذکر شد: اقتصاد مقاومتی باید به عنوان یکی از اولویت های اصلی در روند توسعه استان مورد توجه باشد؛ بر همین اساس ترویج فرهنگ و روحیه جهادی و بسیجی میان مردم و مسئولان، از جمله رویکردهایی است که دنبال می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها