خبرهای داغ:
جشنواره استانی شعر با محوریت «حجاب و عفاف و صلح و دوستی» به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در آذرماه امسال و در دو بخش آزاد و دانشجویی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۹۳۵۶۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷
جشنواره استانی شعر در دو بخش آزاد و دانشجویی در استان سمنان برگزار می شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از برگزاری جشنواره استانی شعر با عنوان جواهرانه در آذرماه امسال با محوریت «حجاب و عفاف و صلح و دوستی» به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود خبر داد.
حجت الاسلام و المسلمین نظری با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش دانشجویی و آزاد برگزار می‌شود ابراز کرد: "شرکت برای تمامی شاعران استان سمنان آزاد است و مهلت ارسال آثار تا ۲۰ آذر ماه امسال خواهد بود. "
وی ضمن بیان اینکه ارائه شعر در تمامی قالب‌های شعری پذیرفته می‌شود، افزود: "هر دانشجو می‌تواند سه اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کند که در نهایت ۱۰ اثر مورد تقدیر قرار خواهد گرفت. "
امام جمعه موقت شاهرود با تأکید بر اینکه اشعار باید جدید باشد و در هیچ جشنواره یا کنگره دیگری ارائه نشده باشد، ابراز داشت: "اشعار در دو بخش آزاد و دانشجویی به صورت جداگانه داوری می‌شود و اشعاری که به مرحله دوم داوری راه پیدا کنند در قالب کتاب نفیسی به چاپ خواهند رسید لذا ذکر مشخصات کامل فردی در ذیل آثار الزامی است. "
وی در خصوص نحوه ارسال آثار تصریح کرد:"متقاضیان می‌توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیکی به آدرس Shakiba.ghafarian@yahoo.com و یا از طریق پیام رسان‌ها به آیدی @SHghaffarian ارسال کنند. "
دکتر احمد نظری با بیان اینکه حضور برگزیدگان در مراسم اختتامیه الزامی است خاطر نشان کرد: "مراسم اختتامیه در ساعت ۹ صبح روز ۲۴ آذرماه سال جاری در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار خواهد شد و جوایز نفرات برتر به صورت نقدی پرداخت می‌شود. "
ارسال نظرات
پر بیننده ها