مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه حر مشهد در گفتگو با «بسیج»:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه حر مشهد گفت: بسیج یک نهاد مردمی و مظهر ایمان، رشادت، مجاهدت و آمادگی برای سربلندی کشور و ملت است.
کد خبر: ۹۱۹۳۸۰۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
حجت الاسلام رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ ضمن تبریک هفته بسیج گفت: هفته بسیج فرصت مناسبی برای یادآوری ایثار و دلدادگی کسانی است که در زمینه‌های گوناگون با فرهنگ و تفکر بسیجی جهت اعتلای کشور و حمایت از نظام تلاش می‌کنند.

وی در ادامه افزود: بسیج یک نهاد مردمی و مظهر ایمان، رشادت، مجاهدت و آمادگی برای سربلندی کشور و ملت است و بسیجی با بصیرتی که دارد، هر کجا که احساس مسئولیت کند، درحمایت و دفاع از نظام وارد میدان می‌شود و از اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف حمایت و پشتیبانی می‌کند.

حجت الاسلام رضوی گفت: از تاریخ تشکیل بسیج شاهد نقش‌آفرینی بسیجیان درعرصه‌های مختلف مقابله با غائله‌ها، نفوذ‌های دشمن، جنگ نرم و فتنه‌ها بوده ایم و امروز نیز شاهد هستیم که تفکر بسیجی در تمامی کشور‌های مسلمان فراگیر شده است و موجب شده دشمن در سوریه، لبنان، عراق و یمن زمین‌گیر شود.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه درسپاه ناحیه حر مشهد ولایت مداری را یکی از ویژگی‌های بسیجیان دانست و گفت: بسیجان باید از همه جامعه هوشیارتر و گوش به فرمان ولایت و رهبری باشند.

وی با اشاره به اتفاقات و آشوب‌های اخیر گفت: همه می‌دانیم که امروز استکبار جهانی به دنبال این است که مردم را از انقلاب اسلامی جدا کند، اما دشمنان بدانند که با رهبری مقام معظم رهبری و همراهی مردم همچون سابق این توطئه‌ها در نطفه خفه خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها