رییس بسیج اصناف کشور در همایش فعالان اقتصادی و تحقق گام دوم انقلاب اسلامی:
حسن پور گفت: بسیج اصناف به دنبال اتصال مجموعه اقتصادی کشور و توزیع عدالت محور است بر اساس منویات رهبری است.
کد خبر: ۹۱۹۳۸۱۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، دکتر حسن پور رییس بسیج اصناف کشور در همایش فعالان اقتصادی و تحقق گام دوم انقلاب اسلامی با ظرفیت سازمان بسیج مستضعفین گفت:امروز باید به کمک شما فعالان اقتصادی گام دوم انقلاب اسلامی را محقق کنیم.مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی در گام دوم نکاتی در مورد اقتصاد می فرمایند و ایشان اقتصاد قدرتمند عامل جلوگیری از نفوذ دشمن معرفی می کنند.


وی افزود: از نگاه رهبر عظیم الشان انقلاب،اقتصاد ضعیف عامل نفوذو سلطه ی بیگانگان است اما اقتصاد هدف جامعه اسلامی نیست بلکه وسیله ای برای تحقق هدف جامعه اسلامی یعنی جاری و ساری شدن توحید است.


حسن پور عنوان کرد:رهبری همواره بر اقتصاد مستقل کشور و تولید انبوه با کیفیت تاکید دارند.


وی افزود: بسیج اصناف به دنبال اتصال مجموعه اقتصادی کشور و توزیع عدالت محور است بر اساس منویات رهبری است.
حسن پور با اشاره دیگر منویات رهبر انقلاب در گام دوم عنوان کرد: انقلاب اسلامی دارای تئوری اقتصادی است اما از نظر مقام معظم رهبری عملکرد های ضعیف، اقتصادایران را از درون و بیرون با چالش مواجه کرده است.


رییس بسیج اصناف کشور افزود: نتیجه این اقتصاد بیکاری،است که حل این معضلات بر دوش فعالان اقتصادی است بر همین اساس بسیج بستری برای اشتغال زایی ریشه کن کردن فقر فراهم می کند تا در اختیار دولت و فعالان اقتصادی باشد.


حسن پور خاطرنشان کرد: بسیج تجار می خواهد بگوید که باید از ظرفیت های درون کشور استفاده کنیم و بسیج به عنوان امتداد مردم، نیروی های بسیجی متخصص صنفی تربیت و در در اختیار اصناف قرار می دهد.

ارسال نظرات