خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار خبر داد

اجرای 170عنوان برنامه طی هفته بسیج در شهرستان بهار

فرمانده سپاه ناحیه بهار از اجرای 170عنوان برنامه در طول هفته بسیج در شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۳۸۳۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

اجرای 170عنوان برنامه طی هفته بسیج در شهرستان بهارسرهنگ مهدی هندی ورکانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج و محکومیت  حوادث اخیر آشوب طلبان اظهار داشت: در طول هفته بسیج 25 عنوان برنامه شاخص و محوری در زمینه‎های مختلف و 170 عنوان برنامه توسط حوزه‌های مقاومت و پایگاه‎های مقاومت برگزار می‎شود.

وی ابراز داشت: شعار امسال هفته بسیج «40 سال خدمت، جهاد و شهادت» است که با اجرای برنامه‎های مذکور در راستای تبیین گام دوم انقلاب برای نسل‎های مختلف مردم اجرایی می‎شود.

فرمانده سپاه ناحیه بهار به تشریح برنامه‎های هفته بسیج پرداخت و گفت: از برنامه‎های شاخص این هفته می‎توان به برگزاری مراسم روز بسیج و 5 آذر است که با حضور پر شور بسیجیان شهرستان بهار برگزار می‎شود و برنامه‎هایی نظیر یادواره‎های شهداس بسیج اقشار و محلات و مراسم تبیین گام دوم انقلاب و معلمان آینده‏‌ساز از دیگر برنامه‎‎های این هفته است.

وی ابراز داشت: از دیگر برنامه‎های شاخص این هفته می‎توان به برگزاری جلسات بصیرت‎افزایی و روشنگری برای اقشار مختلف بسیج، اعزام دانش‏آموزان به راهیان نور و مناطق جنگی، برگزاری طرح اعتلای بسیج با هدف اثرگذاری بر بسیجیان در مقابله با جنگ نرم و مصون‏سازی شجره طیبه بسیج اشاره کرد.

هندی‎ورکانه عنوان کرد: عطرافشانی و غبارروبی  مزار مطهر شهدا، سرکشی از خانواده معظم شهدا، برگزاری میقات صالحین قبل از نماز جمعه، حضور پرشور بسیجیان در نماز جمعه با لباس‎های متحد الشکل، سخنرانی قبل از خطبه، برپایی نمایشگاه‎های مختلف کارآفرینی و... از دیگر برنامه‎های این هفته به شمار می‎رود.

وی افزود: دیدار بسیجیان نخبه و پاسداران بهار با امام جمعه، برگزاری همایش سبک زندگی ایرانی اسلامی، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی بین بسیجیان و همچنین اجرای مسابقات بازی‎های بومی محلی توسط بسیجیان را می‎توان از برنامه‎های شاخص این هفته عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه بهار در پایان از تلاش همه بسیجیان و آحاد مردم در خنثی‎سازی نقشه‎های دشمنان در حوادث اخیر قدرانی کرده و برای مراسم 5 آذر دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات