خبرهای داغ:
آرزو یوسفی
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران:
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران گفت: ایجاد شکاف بین رهبری و مردم یکی از اهداف فتنه اخیر دشمنان بود که امروز وقت آن است تا لحظه به لحظه بصیرت خود را افزایش دهیم و به وحدت برسیم.
کد خبر: ۹۱۹۳۸۵۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، عظیم ابراهیم پور امروز (5 آذر) در همایش بزرگ «شکوه و اقتدار» که با حضور پر شور بسیجیان در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، گفت: امروز در شرایطی جشن پیروزی انقلاب را می گیریم که یکبار دیگر نصرت خدا را در شکست نقشه بزرگ استکبار جهانی شاهد بودیم.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران با بیان اینکه دو مکتب در دنیا وجود دارد که برای مدیریت جهان برنامه دارد، افزود: جنگ واقعی بین حق(اسلام ناب) و باطل(صهیونیسم) وجود دارد که ما به دنبال ریشه کن کردن باطل هستیم و از گفتن این حرف نیز ابایی نداریم.

ابراهیم پور بیان داشت: در حقیقت ما به دنبال ایجاد حکومت جهانی مهدوی هستیم.

وی افزود: در ابتدای انقلاب 52 کودتا اتفاق افتاد و همه شکست خورد، 17 هزار شهید ترور از ما گرفتند و باز هم شکست خوردند، در جنگ تحمیلی نیز 36 کشور در مقابل ما ایستادند و به جایی نرسیدند و امروز با تمام فراز و نشیب ها به کوری چشم دشمنان، انقلاب با اقتدار سر جایش است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن 40 سال است که فتنه های داخلی و خارجی بسیاری علیه نظام و ملت ما طراحی کرده که به فضل خدا، بصیرت مردم و هدایت های به موقع مقام معظم رهبری همه آن ها نقش بر آب شده است.

ابراهیم پور تصریح کرد: این ها از علائم ظهور است، چرا که در روایات داریم هر چه به ظهور نزدیک شویم، فتنه ها زیاد می شود.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران در ادامه با بیان اینکه دشمن با تمام قوا طراحی کرده که همزمان ایران، عراق و لبنان را با فتنه به هم بزند، گفت: از دو سال گذشته گروهک منافقین به سرکردگی آمریکا و اسرائیل، برای این امر طراحی های بسیاری کرده بود که به مدد الهی همه نقشه های آنان در نطفه خفه شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از نقشه های فتنه این بود که بین مردم و رهبری فاصله ایجاد کنند، افزود: امروز وقت آن است که لحظه به لحظه بصیرت خود را افزایش دهیم و به وحدت برسیم.

ابراهیم پور همچنین از بصیرت ملت ایران به ویژه مردم خراسان شمالی که آگاهانه، فتنه اخیر را دفع کردند، بسیار تقدیر کرد.

 وی افزود: بسیجیان باید در عرصه فرهنگی آتش به اختیار وارد عمل شوند و به سمت خدمت خالصانه و بی منت به این مردم حرکت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها