سردارآسودی دراجتماع بزرگ بسیجیان خمین:

ملت بصیر ایران در دفاع از ولایت فقیه همواره در میدان حضور دارند

آسودی گفت:تضعیف بسیج و مهجور ماندن فرهنگ بسیجی یک خیانت تاریخی به ملت است
کد خبر: ۹۱۹۳۹۶۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازخمین؛سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدعلی آسودی» مسئول موسسه علمی، فرهنگی پاسداران اهل قلم روز سه‌شنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان که بمناسبت 5آذرماه درمصلی شهرستان  خمین برگزارشده بود،گفت : ملت بصیر ایران در دفاع از ولایت فقیه، امنیت و اصل نظام همواره در میدان حضور دارد.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام تلاش می کنند از روزنه مشکلات به نظام نفوذ کنند و مسئولان با تصمیمات مدبرانه باید جلوی این روزنه ها را بگیرند، اظهار داشت: دشمنان تلاش می‌کنند اقداماتی را که در طول ۴۰ سال از راه تحریم، تهدید و لشکرکشی ناوهای هواپیمابر نتوانستند انجام دهند،با استفاده از بعضی بی تدبیری‌ها انجام دهند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار آسودی گفت: هر ناو دشمن ۱۳۰ هواپیما دارد اما پاسداران دریادل کاری کردند که جهان ترس و گریه تکاوران این ناوها را تماشا کرد.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری تهدید امروز نظام را فتنه اعلام کردند و در سال گذشته در جمع بسیجیان دراستادیوم آزادی هشدار دادند که دشمن برای سال ۹۸ برنامه دارد.

مسئول موسسه علمی، فرهنگی پاسداران اهل قلم افزود: دشمن سیلی‌خورده می‌خواست که از اعتراضات افزایش قیمت بنزین برای نفوذ در نظام استفاده کند اما مردم، ناجا و سپاه وارد میدان شدند.

سرتیپ دوم پاسدار آسودی ادامه داد: ترامپ با تصور بیهوده سعی کرد با استفاده از شعبان بی مخ‌ها در آتش زدن و تخریب بانکها، قرآن و مساجد،نظام اسلامی را تضعیف کند و فرماندهی آشوبگران در کاخ سفید بود و آمریکا باید بداند که هدایت شعبان بی مخ‌ها هنر نیست.

وی تصریح کرد: دشمنان اعتراف کردند که ۲ سال برای این آشوبها در کشور برنامه ریزی کردند و در این راه از سلطنت طلبها، منافقین و پولهای آل سعود استفاده کردندو دشمن در این نا آرامی‌ها استراتژی داعش را به کار برد تا در ملت پرافتخار ایران ترس و وحشت ایجاد کند.
 سرتیپ دوم پاسدار آسودی اظهار داشت: در این استراتژی شهید مرتضی ابراهیمی در حالی برای آرامش مردم تلاش می کرد، به طور ناجوانمردانه به شهادت رسید.

وی ادامه داد: پس از حضور نیروهای امنیتی و نظامی در جمع آوری بساط آشوبگران دشمنان و شبکه های ماهواره ای آنها سکوت کردند و حضور مردم در صحنه و اعلام جدایی از آشوبگران مانند آبی بر آتش بود و بار دیگر مردم با ولایت فقیه تجدید بیعت کردند .

مسئول کانون علمی، فرهنگی پاسداران اهل قلم گفت: سخنرانی مهم مقام معظم رهبری درباره اصلاح قیمت بنزین مانع چندپاره شدن کشور شد و مسئولان با به کارگیری هدایتها و تحلیل‌های رهبر انقلاب از ملت پرافتخار و تمامیت ارضی کشور دفاع کنند.

وی با اشاره به پیام امام خمینی (ره) در سال ۶۷ خطاب به بسیجیان برای تشکیل بسیج طلاب و بسیج دانشجویی ادامه داد: امام راحل می دانستند که مراکز علمی حوزه علمیه و دانشگاه تاثیر زیادی در جامعه دارند چرا که آن حضرت در این پیام بسیج را شجره طیبه معرفی می‌کند و بر مراقبت از دشمن هشدار می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات