فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل با حضور در صدا و سیمای مرکز اردبیل و بازدید از مراحل تولید طولانی‌ترین سریال انیمیشنی کشور" زندگینامه شهید دانش آموز مرحمت بالازاده" از تلاش عوامل تولیدکننده و دست‌اندرکاران انیمیشن مرحمت بالازاده بازدید کرد.
کد خبر: ۹۱۹۴۰۶۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲

بازدید فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) از مراحل تولید انیمیشن شهید مرحمت بالازاده

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده ظهر امروز با حضور در صدا و سیمای مرکز اردبیل و بازدید از مراحل تولید طولانی ترین سریال انیمیشنی کشور" زندگینامه شهید دانش آموز مرحمت بالازاده" از تلاش عوامل تولیدکننده و دست‌اندرکاران انیمیشن مرحمت بالازاده، اظهار داشت: تلاش و زحمات عوامل و دست‌اندرکاران سریال انیمیشنی شهید مرحمت بالازاده شایسته تقدیر و قدردانی است و هر کسی که پا در این عرصه می‌گذارد اجرش با خداست فلذا در وضعیت کنونی کشور شما همچون افسران جنگ سخت در زمان انقلاب هستید.

وی با اشاره به این که هفته بسیج فرصت و بستری برای ارائه دستاوردها و تلاش‌های بسیجیانی همچون شهید مرحمت بالازاده است بیان کرد: این افکار ناب و ارزشمند حاصل بسیج است و اگر نوجوانی با آن سن کم به این بصیرت و بینش قوی دست یافته به همین خاطر بوده است.

بابازاده بیان کرد: مسئولان و عوامل مربوطه باید هر کدام به نوبه خود در امر تولید مستندات و زندگینامه شهیدان والامقام استان پیشگام باشند و هفته‌هایی همچون بسیج و دفاع مقدس بهانه‌ای برای معرفی رشادت‌ها و فدکاری‌های این رزمندگان شجاع و دلاور باشد.

علی ملااحمدی مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز در این بازدید گفت: این انیمیشن به عنوان یکی از طولانی‌ترین انیمیشنهای تولیدی کشورمان در 52 قسمت 11 دقیقه‌ای تدوین شده و تا دو سال آینده به اتمام خواهد رسید که تلاش عوامل تولیدکننده این برنامه شایسته تقدیر است.

 

ارسال نظرات