فرمانده دانشکده موشکی دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه:
فرمانده دانشکده موشکی دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه گفت: اگر تفکر بسیجی در کشور حاکم باشد بسیاری از معضلات از بین خواهد رفت.
کد خبر: ۹۱۹۴۰۸۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار عبدالله کامجو صبح امروز در اجتماع عظیم بسیجیان در رشت ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: ‌از تمام مسئولان و فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت بابت فراهم کردن شرایط جهت برگزاری این اجتماع عظیم قدردانی می‌کنم.

 

فرمانده دانشکده موشکی دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه درباره روند پیدایش بسیج گفت: امام(ره) در چنین روزی در سال 58 فرمان تأسیس ارتش 20 میلیونی را صادر کردند و بسیجیان نباید صرفاً به داشتن پرونده بسیج اکتفا کنند بلکه بابصیرت و گوش به فرمان ولایت در تمام عرصه‌ها باشند.

 

وی با بیان اینکه بسیجیان گیلانی این روزها تمام وقت برای دفع فتنه تلاش کردند عنوان داشت: در شیراز و برخی شهرها اتفاقات ناگواری افتاد اما در رشت این اتفاق نیفتاد و این موضوع بصیرت و ولایتمداری همه ساکنان این خطه سرسبز کشور را نشان می‌دهد.

 

سردار کامجو با اشاره به اینکه اگر تفکر بسیجی در کشور حاکم باشد بسیاری از معضلات از بین خواهد رفت ابراز داشت: فارغ از هر نوع نگاه سیاسی، باید بدانیم اگر گوش به فرمان ولایت بدون چون و چرا باشیم، بسیاری از مشکلات جامعه حل می‌شود.

 

فرمانده دانشکده موشکی دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه با اشاره به دوران دفاع مقدس و اینکه بسیجیان به همراه سایر قوا معادلاتی را حل کردند که برای خیلی قابل باور نبود گفت: اگر بتوانیم با بصیرت در مسیر ولایت حرکت کنیم بسیاری از مشکلات کشور برطرف می‌شود.

 

وی افزود: زمانی موشک‌هایی با کمترین برد را به کشور وارد می‌کردیم و برای شلیک این موشک‌ها چند کامیون درگیر می‌شدند اما تفکر بسیجی باعث شد که افراد امکانات نظامی کشور را چند برابر کنند لذا تفکر بسیجی مشکلات را حل می‌کند.

 

سردار کامجو با بیان اینکه تفکر بسیجی تنها متعلق به بسیجیان نیست بیان کرد: تمام نیروهای نظامی اگر با تفکر بسیجی کار کنند سریع‌تر به سر منزل مقصود می‌رسند و خداوند در قرآن هدف از تشکیل بسیج را حاضر شدن در میدان نبرد با تمام قوا می‌داند.

 

فرمانده دانشکده موشکی دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه با تأکید بر اینکه بسیجیان بایستی موتور محرک اجتماعی در تمام صحنه‌ها باشند خاطرنشان کرد: اگر افراد در ادارات با تفکر بسیجی فعالیت کنند بسیاری از مشکلات جامعه از بین می‌رود.

 

وی با اشاره به ظرفیت ایجاد شده در گیلان که نوعی برگ برنده برای استان محسوب می‌شود تصریح کرد: دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای افتخاری برای مردم بصیر و ولایتمدار گیلان است که در تمام مقاطع تحصیلی دانشجو دارد و به عنوان یک افتخار برای شمال کشور است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات