خبرهای داغ:

برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج در پاوه

برگزاری مراسم سالروز تاسیس بسیج با حضور عموم مردم ،مسئولان و بسیجیان در پاوه برگزار شد.نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در این مراسم در سخنانی ضمن تبریک این هفته و با اشاره به سالروز تشکیل بسیج توسط امام راحل اظهار داشت: بسیج یکی از معجزه های قرن است که توسط امام راحل بنیان نهاده شده است.
کد خبر: ۹۱۹۴۱۴۲
|
۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از پاوه:با حضور عموم مردم، مسئولان و بسیجیان مراسم سالروز تاسیس بسیج در پاوه برگزار شد. نماینده، ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در این مراسم در سخنانی ضمن تبریک این هفته و با اشاره به سالروز تشکیل بسیج توسط امام راحل اظهار داشت: بسیج یکی از معجزه‌های قرن است که توسط امام راحل بنیان نهاده شده است.

حجه الاسلام و المسلمین جلیلیان افزود: پس از ریخته شدن خون‌های ناحق در دوران قبل از انقلاب و وقوع انقلاب اسلامی، نیاز بود که این انقلاب حفظ و بیمه شود که بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران با تدبیر اقدام به تشکیل بسیج مردمی کرد و امروز می‌بینیم که بسیج با صلابت تمام، از خود دشتگی و هوشیاری و با بصیرت همچنان حضور دارد.

وی با اشاره به فرمایشات و تعابیر بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب درباره بسیج گفت: تعابیری که امام و رهبر دارند بیانگر اهمیت والای این شجره طیبه است.

وی با بیان اینکه دشمنان در رویارویی با تفکر بسیجی همواره مایوس شده اند ادامه داد: امروز کشور‌های غربی از این هراس دارند که تفکر بسیجی باعث بیداری حتی غیر مسلمان‌ها نیز شود و با آگاه شذن از سیاست‌های استکبار، بساط ظالمانه ان‌ها در هم بپیچد.

نماینده، ولی فقیه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان تصریح کرد: در هیچ شرایطی امروز وضعیت امریکا را این چنین خار ندیده ایم و این هم به برکت تفکر بسیجی مردم ما است.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور نیز گفت: رهبری با پیام قاطع خود، صف مردم را از اشرار جدا کرد و حمایت‌های ایشان از این طرح بیانگر پایبندی به قانون است چرا که زمانی خود مردم رئیس جمهور و مجلس را انتخاب کرده اند، و همین مسئولین هم تصمیم به اجرای این طرح را گرفتند حمایت کرد.

حج الاسلام و المسلمین جلیلیان خطاب به مردم پاوه افزود: شما مردم بصیر و آگاه این شهر با وجود امام جمعه‌ای با روحیه انقلابی، تشخیص دادید که اعتراص با اشرار و اعتشاش فرق دارد.

وی ادامه داد: کسانی که علی رعم مشکلات در جامعه، اما صبورانه گوش به فرمان رهبر عمل کردید و جزء اولین کسانی بودید که به صحنه امدید و اغتشاشات اخیر را محکوم کردید.

وی خاطر نشان کرد: امروز خداراشاکریم که دشمنان ما در راس آن‌ها امریکا در اوج ذلت زندگی می‌کنند و تحمل امنیت و اقتدار ما برای آن‌ها سخت است.

نماینده، ولی فقیه سپاه استان گفت: امروز سالگرد تاسیس بسیج و یاداور آن است که در طول ۴۰ سال، بسیج توانسته است با خلوص نیت هر فتنه‌ای را رفع کنند و در اینده هم این مردم بسیجی در صحنه هستند و تا زمانی که تفکر بسیجی هست با توکل به خداوند و رهبری حکیمانه راه عزت را پشت سر می‌گذاریم.

فرمانده سپاه ناحیه پاوه نیز در سخنانی ضمن خیر مقدم و تبریک هفته بسیج اظهار داشت: امروز در چنین روزی شجره طیبه بسیج توسط امام خمینی تشکیل شد، امروز، روز تشکیل بیست میلیونی به فرمان ایشان است.

سرهنگ سلطان قلی با اشاره به ماه میلاد نبی مکرم اسلام (ص) گفت: بزرگترین سرمایه اجتماعی را پیامبر خاتم برای ما گرد اورده است به طوری که در مساجد همه مردم پنج وعده جمع می‌شوند و چنین قدرتی در دنیا شامل کسی نبوده است.

وی ادامه داد: این تجمع و قدرت میسر نشده است مگر با اخلاص و توحیدی کار کردن پیامبر خاتم (ص) و هرچه داریم از ایشان داریم.

وی افزود: با تاسی از پیامبر سلاله پاکش، امام خمینی (ره) در سال ۵۸ شجره طیبه بسیج را تشکیل و نهال این نهاد را کاشتند و امروز شاهد موفقیت این درخت بعد از ۴۰ سال هستیم.

وی تصریح کرد: امروز بسیج در عرصه‌های مختلف حضور دارد به طوری که برگ زرینی را در هر دوره‌ای به تاریخ این مملکت اضافه کرده است.

وی افزود: در هشت سال جنگ تحمیلی با وجود این بسیجیان مقاوم، دشمن نتوانست وجبی از این خاک را بگیرد و امروز با همت بسیج است که در سایه امنیت به رشد و ترقی دست پیدا می‌کنیم.
ارسال نظرات