تجمع عظیم بسیجیان در کهنوج

به مناسبت ۵ آذر، سالروز صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل نهاد مردمی بسیج، تجمع عظیم بسیجیان ناحیه مقاومت شهرستان کهنوج در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کهنوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۴۲۴۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان در این مراسم فرمانده سپاه ناحیه کهنوج گفت: بسیج شاهکار امام راحل است و این نهاد مقدس واژه توانستن را برای ملت ایران و نتوانستن را برای دشمنان معنا کرد و در طول ۴۰ سال گذشته هیچ سدی مانع از رسیدن بسیج به اهدافش نشده است.
تجمع عظیم بسیجیان در کهنوج
سرهنگ نکونام حضور در صحنه، پای کار بودن و اقتدا به ولایت را عامل اصلی در تفکر بسیجی دانست و افزود: بسیج در سخت‌ترین شرایط جنگ و تحریم با اتکا به پروردگار به پیروزی رسید و امروز هم با همان روحیه بسیجی در مقابل تمام تهدیدات و جنگ روانی دشمن ایستاده است و لحظه‌ای از انقلاب و آرمان‌های والای آن دست بر نخواهد داشت.

وی گفت:: تاریخ ۴۰ ساله انقلاب پر است از تهدید دشمنان و خیانت عوامل داخلی آنان از جنگ تحمیلی علیه ایران گرفته تا ترور‌های گروهک‌های وابسته به استکبار که هر روز ده‌ها تن از مردم مظلوم را به خاک و خون می‌کشیدند، اما مردم انقلابی ایران ثابت کردند که با صبر و حوصله و البته مبارزه خستگی ناپذیر تمامی تهدیدات را محکم می‌کنند و کوبنده پاسخ می‌دهند
ارسال نظرات