فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: راهیان نور بهترین فرصت برای مقابله با جنگ نرم دشمنان بوده و راهی است برای توریج است فرهنگ ایثار و شهادت در بین جامعه و نسل‌های نوجوان و جوان.
کد خبر: ۹۱۹۴۲۵۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۷

شنیدن مشکلات مردم از نزدیک راه حل مشکلات مردم است/راهیان نور بهترین فرصت برای مقابله با جنگ نرم دشمن

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع در جلسه شورای اداری استان اردبیل که در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: بصیرت و صبر انقلابی مردم کشور به خصوص مردم ولایی استان اردبیل در اتفاقات اخیر سزاوار تقدیر بوده و مردم نشان دادند که امنیت و اقتدار کشور خود را با هیچ مساله‌ای معاوضه نمی‌کنند و این موضوع نیز از روحیه بسیجی مردم نشأت می‌گیرد.

وی به تشکیل نیروی مقاومت بسیج با درایت و دوراندیشی امام راحل(ره) اشاره کرد و گفت: بسیج امروز در تمام عرصه‌های کشور ایفای نقش کرده و در چهل سال گذشته در برابر تمام توطئه‌های دشمنان ایستاده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: در طول ۴۰ سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی بسیجیان و انسان‌های پاک و مخلص با چنگ و دندان از کشور در برابر تهدیدات محافظت نموده و در تمام عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی،فرهنگی و ... در کنار مردم بودند.

وی به لزوم ترویج تفکر بسیج در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: داشتن کارت بسیج به تنهایی نشان از بسیجی بودن فرد نیست بلکه هر کس در راستای آرمان‌های انقلاب و در جهت سازندگی کشور تلاش می‌کند، بسیجی است.

سردار بابازاده خاطر نشان کرد:  بهترین راه حل مشکلات مردم حضور در بین مردم و مناطق محروم و دیدار چهره به چهره و شنیدن مشکلات ملت از زبان خودشان است.

روحیه بسیجی باید به یک باور تبدیل شود

بابازاده با اشاره به جنگ نرم دشمن عنوان کرد: در برهه‌ای که دشمنان با استفاده از ابزارهای جنگ نرم در صدد آسیب رساندن به کشور و انقلاب هستند باید با بصیرت، نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنیم و یکی از راهکارهای آن ترویج روحیه بسیجی، ایثار و شهادت در جامعه است.

وی افزود: راهیان نور بهترین فرصت برای مقابله با جنگ نرم دشمنان بوده و راهی است برای توریج است فرهنگ ایثار و شهادت در بین جامعه و نسل های نوجوان و جوان.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: برای تحقق اهداف بسیج در جامعه ۹ برنامه در نظر گرفته شده که از جمله آن می‌توان به محورهای تعلیم و تربیت، علمی و پژوهشی، اجتماعی و خدمات‌رسانی، فرهنگی و هنری، اقتصاد مقاومتی و ... اشاره کرد.

وی گفت: بسیج مصداق همین آیه قرآنی است که در مقابل تهدید دشمن عقب نشینی نمی‌کند و با افزایش ایمان پیام قدرت و اقتدار داشته و پیام ضعف ندارد و ما نیز باید متکی به این روحیه بسیجی فرصت‌ساز، تاریخ‌ساز و باور‌ساز باشیم.

ارسال نظرات