استاندار اردبیل گفت: با توجه به شرایط حاکم در جامعه و جنگ اقتصادی تنها رمز توسعه و پیشرفت استان تلاش شبانه‌روزی همه مدیران به شکل جهادی و بسیجی وار است.
کد خبر: ۹۱۹۴۲۵۴
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۳

رمز توسعه استان تلاش جهادی و بسیج گونه است/غلبه بر توطئه دشمنان با تقویت روحیه بسیجی

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اکبر بهنام جو در جلسه شورای اداری استان اردبیل که همزمان با هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: با کار عادی و روزمره نمی‌توان گرهی از مشکلات مردم و جامعه را باز کرد و با شرایط عادی اتمام یک پروژه سالها طول می کشد.

وی با بیان اینکه باید مثل زمان ۸ سال دفاع مقدس در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها روحیه بسیجی داشته باشیم گفت:استان اردبیل دارای استعداد و ظرفیت گردشگری فراوان است و مسوولان و فرمانداران باید در جذب سرمایه گذار شبانه روز تلاش کنند چرا که جنگ شب و روز نمی شناسد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید از کار عادی پرهیز کرده و روند فوق‌العاده با روحیه بسیجی در عرصه خدمت‌رسانی را انتخاب کنند.

وی افزود:در راستای کاهش بیکاری و آسیب‌های اجتماعی ناشی از آن باید در تکریم سرمایه گذار مسوول متبوعه شخصا دنبال کارهای اداری و باکردن گره های احتمالی باشند.

رئیس شورای اداری استان اردبیل گفت: صبر و تحمل مردم در کنار بیان واقعیت‌ها قابل تحسین بوده که مدیران باید با احترام به نظر مردم، به مشکلات و نارسائی‌ها رسیدگی کنند.

نماینده عالی دولت در استان اردبیل ادامه داد: استان اردبیل نسبت به سایر نقاط کشور در زمینه تولید ارزان است و تولید ارزان مشوق اصلی سرمایه گذاری در استان اردبیل محسوب می شود.

بهنام جو با اشاره به اینکه روحیه بسیجی نظیر صداقت و از خود گذشتگی در حل مسایل دخیل است گفت: دور بودن از مسایل سیاسی و ولایتمداری نیاز اصلی جامعه است باید مشکلات قابل لمس با تدبیر و سرعت بیشتر در حل و فصل شود.

استاندار اردبیل، جنگ دشمن را در همه حوزه‌ها بسیار جدی و برنامه ریزی شده برشمرد و اظهار کرد: دشمن جنگ نرمی را با برجسته کردن آسیب‌های اجتماعی علیه کشورمان شروع کرده که باید در جهت کاهش این آسیب‌ها برنامه ریزی شود.

وی با اشاره به اینکه کار خوبی از سوی روان شناسان و جامعه شناسان دانشگاه ها در استان شروع شده است گفت: با تدوین برنامه جامع سه معضل اجتماعی طلاق، خشونت و اعتیاد مورد توجه قرار گرفته که کارشناسان مشاور در این مورد کارگاه های عملی برگزار می کنند.

این مسول ادامه داد: از سوی مشاوران روانشناسی کارگاه های آموزشی جهت ارائه مشاوره قبل و بعد از ازدواج در استانداری برگزار می شود.

وی ادامه داد: در مراحل بعد جمعیت 30 هزار نفری آموزش و پرورش در کنار دستگاه‌های اجرایی جامعه هدف این طرح خواهد بود و در گام بعدی همه کارخانجات و کارکنان آنها تحت پوشش برنامه‌های آموزشی و مشاوره قرار می‌گیرند.

اکبر بهنام جو آمار طلاق در استان را نگران کننده خواند افزود: هدف از برگزاری این آموزش ها و کارگاه ها بین جامعه کارمندی توقف و کاهش این آمار است که از هر چهار ازدواج یکی به طلاق منجر می شود.

بهنام جو همچنین بحث انتخابات مجلس یازدهم را یادآور شد و افزود: حضور پرشور مردم در این عرصه سرنوشت‌ساز به تلاش و عملکرد شایسته آنها بستگی دارد اگر مردم به آینده امیدوار باشند قطعا در سرنوشت خود سهیم می شوند.

استاندار اردبیل گفت: مردم استان اردبیل همیشه در برهه های حساس تاثیر گذار بوده با توجه به عملکرد ایجاد امیدواری مسوولان انتخابات باشکوهی را در استان اردبیل شاهد خواهیم بود.

ارسال نظرات